شناسه خبر:42595
1400/4/7 09:49:50

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پلیس راه انتظامی استان از کاهش 24 درصدی متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی در سه ماهه اول سال جاری در محورهای برون‌شهری استان خبر داد.

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: پلیس راه انتظامی استان با برنامه‌ریزی مدون، موفق به کاهش تصادفات جاده‌ای در بازه زمانی و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: تعیین سهم و نقش همه دستگاه‌های مسئول، هوشمند‌سازی ابزارهای کنترل تخلفات رانندگی، رفع و آشکارسازی نقاط پرتصادف، فرهنگ‌سازی و برخورد با رانندگان هنجار‌شکن با اجرای مداوم طرح‌های ضربت از دلایل مؤثر در کاهش تصادفات جاده‌ای بوده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کاهش تصادفات جاده‌ای در سه ماهه اول سال جاری حاصل همراهی و همکاری مردم قانونمند و فهیم استان، انتظامی استان، دستگاه قضائی، صدا و سیما، رسانه‌ها، اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای و سایر دستگاه‌های امدادی و خدماتی بوده است.

همتی‌زاده در پایان تصریح کرد: کاهش تصادفات و جان‌باختگان جاده‌ای را در ماه‌های آتی به جد دنبال می‌کنیم و با اجرای برنامه‌های از پیش تعیین شده و اولویت‌بندی شده، امیدوارم همچون سال گذشته و سه ماهه اول سال جاری با همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های دخیل در امر تصادفات و شهروندان شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای در محورهای برون‌شهری استان باشیم.

شناسه خبر 42595