شناسه خبر:43460
1400/4/26 08:55:56

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان مقدار 11 تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع در استان کشف شد.

سردار دلاور القاصی‌مهر گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در پی رصد و اشرافیت اطلاعاتی مبنی بر فعالیت افراد سودجو و دلال که در زمینه خرید، دپو و نگه‌داری نهاده دامی قاچاق فعالیت داشته و باعث اخلال در نظام توزیع و متعاقباً مشکلات عدیده‌ای برای فعالان عرصه تولید داخل به وجود آورده‌اند، رسیدگی به این موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی پس از هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی و همکاری سازمان‌های ذی‌ربط، خودروی حامل نهاده دامی قاچاق را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در بازرسی مأموران انتظامی از بار خودرو مقدار 11 تن نهاده دامی قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف شد، خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این محموله‌ی قاچاق برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 900 میلیون ریال برآورد شده و در این راستا یک متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شده است.

شناسه خبر 43460