شناسه خبر:4541
1397/10/16 10:23:52

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر: از همه ابزارها برای ارتقای فرهنگ و هنر شهرستان استفاده خواهیم کرد

سپهرغرب، گروه خبر: امام‌جمعه ملایر با ذکر نمونه‌هایی از برنامه‌ها و سنت‌های شاد و پسندیده قدیمی، تأکید کرد: از شادی‌های وارداتی و دیکته‌شده باید دوری کرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند برنامه‌های صددرصد شاد، آرمانی و با نشاط دینی که عوارضی نداشته باشند را تولید کند تا تأثیر خوبی بر مردم داشته باشد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر، روز گذشته امام‌جمعه ملایر و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ملایر با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتصاب حجت‌الاسلام ترکاشوند را به مدیریت این اداره تبریک گفتند. 

در این دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر برقراری عنوان کرد: امیدواریم با عنایت به نام این اداره، هم به ارشاد و هم اسلامی بودن آن توجه شود و در تمامی عرصه‌ها، نیروهای خوبی تربیت شود تا در آینده شاهد درخشش فرهنگ و هنر باشیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین برقراری با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاد در سطح شهرستان، افزود: اسلام دین شادی است، اما این شادی نباید به هیچ جا لطمه بزند.

وی با ذکر نمونه‌هایی از برنامه‌ها و سنت‌های شاد و پسندیده قدیمی، تأکید کرد: از شادی‌های وارداتی و دیکته‌شده باید دوری کرد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌تواند برنامه‌های صددرصد شاد، آرمانی و با نشاط دینی که عوارضی نداشته باشند را تولید کند تا تأثیر خوبی بر مردم داشته باشد.

امام‌جمعه ملایر خاطرنشان کرد: سعی کنید در اجرای برنامه‌ها برنامه‌ریزی، مراقبت و نظارت داشته باشید؛ چراکه ممکن است در بعضی از جاها افرادی با حضور نامناسب و شکل و ظاهری غیر متعارف، برای جوانان و نوجوانان ما الگو شده و تأثیر بدی بر جامعه داشته باشند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در ادامه از حضور و لطف و محبت امام‌جمعه محترم ملایر و نیز توجه و اهمیتی که به حوزه فرهنگ و هنر دارند، تقدیر و تشکر کرد و گفت: با توجه به فعالیت‌های گسترده‌ای که توسط همکاران اداره ارشاد با وجود مشکلات و تنگناهای مالی صورت گرفته، بی‌مهری‌هایی در حق آن‌ها روا داشته شده است که امیدواریم با کمک مسئولین نسبت به برطرف کردن این کم‌لطفی‌ها گامی برداشته شود. 

حجت‌الاسلام طالب ترکاشوند اظهار کرد: از همه ابزارهای موجود برای فعالیت بیشتر و ارتقای فرهنگ و هنر شهرستان استفاده خواهیم کرد.

شناسه خبر 4541