شناسه خبر:46329
1400/7/3 09:48:25

سپهرغرب، گروه خبر: کارگاه صنایع دستی شمیم خدمت با حضور مسئولین استانی در روستای ننله شهرستان سنندج افتتاح شد

حجت‌الاسلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه کردستان در کارگاه شمیم خدمت در روستای ننله سنندج اظهار داشت: از محل موقوفات استان بیش از 400 میلیون ریال جهت تجهیز کارگاه خیاطی مرکز شمیم خدمت هزینه شده که موجب استغالزایی 21 بانوی سرپرست خانواده را در این مرکز فراهم آورده است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز با همکاری آموزشی و پرورش و سایر نهادهای دولتی آماده و مجهز شده و بزودی کارگاه خیاطی و صنایع دستی نیز از محل موقوفات تجهیز و شروع به کار خواهد کرد.

مدیرکل اوقاف کردستان با تقدیر از موئسسه خیریه روستای ننله خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم با آموزش، توانمندسازی و افزایش دانش و مهارت افراد زمینه راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی، ایجاد درآمد پایدار و در نتیجه رونق اقتصادی و معیشتی یک خانواده فراهم کنیم.

  اوقاف به خوبی نقش خود را محرومیت‌زدایی و حمایت از تولید ایفا کرد

محسن فتحی نماینده مردم سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس در این افتتاحیه نقش موقوفات را در محرومیت‌زدایی و حمایت از تولید بسیار تاثیر گذار دانست و گفت خوشبختانه اوقاف وامور خیریه کردستان بخوبی نقش خود را در محرومیت زدایی و حمایت از تولید در این منطقه محروم ایفا کرد.

وی با تقدیر از مدیرکل اوقاف و دست اندرکاران راه‌اندازی این کارگاه تولیدی بیان داشت: امید است در آینده نزدیک شاهد حمایت هرچه بیشتر موقوفات شهرستان سنندج از کارگاههای تولید کم بضاعت در زمینه آموزش و کار آفرینی باشیم.

 

شناسه خبر 46329