شناسه خبر:46355
1400/7/4 09:00:19
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

همایش دوچرخه‌سواری سفیران صلح و دوستی برگزار می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: همایش دوچرخه‌سواری سفیران صلح و دوستی از همدان به سنندج و کرمانشاه به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

روح‌الله وجدی‌هویدا با اشاره به برگزاری همایش دوچرخه‌سواری، اظهار کرد: به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در راستای تفاهم‌نامه شهرداری‌های همدان، سنندج و کرمانشاه در مسیر گردشگری تاریخ و تمدن همایش دوچرخه‌سواری سفیران صلح و دوستی برگزار می‌شود.

وی افزود: دوچرخه‌سواران به مدت یک هفته مسیر همدان، سنندج و کرمانشاه را رکاب خواهند زد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان آنکه این همایش با همکاری هیئت دوچرخه‌سواری استان همدان برگزار می‌شود، گفت: دوچرخه‌سواران در این مدت 550 کیلومتر را به یاد شهیدان هشت سال دفاع مقدس رکاب خواهند زد.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: همچنین با این همایش ظرفیت‌های گردشگری مسیر تاریخ و تمدن نیز بیش‌ازپیش معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آرامش امروز را مدیون ایثار و ازخودگذشتگی شهیدان هشت سال دفاع مقدس هستیم، بیان کرد: استان همدان در ایام دفاع مقدس هشت هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرد که امروز تکلیف ما گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت نقش مهمی دارد و هرچه در این راه تلاش کنیم، بازهم کم خواهد بود.

شناسه خبر 46355