شناسه خبر:46453
1400/7/7 09:30:41

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از افزایش 300 درصدی اعتبارات عمرانی این استان در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد.

یعقوب گویلیان در مراسم تجلیل از بسیجیان، آزادگان و ایثارگران اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان اظهار داشت: با حمایت استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌‎ریزی استان اعتبارات بخش عمرانی اداره‌کل 300 درصد و اعتبارات جاری نیز حدود 67 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته که نوید بخش آینده‌ای بهتر برای بخش‌های اداری این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان کارکنان ایثارگر و بسیجی را نعمتی بزرگ برای اداره‌کل دانست و افزود: در حوزه‌های مختلفی از جمله پژوهش، تحقیقات، احیاء و مرمت آثار تاریخی و امور رفاهی کارکنان طی سالیان متمادی با توجه به کمبود اعتبارات همواره با مشکل جدی روبرو بودیم که با این افزایش اعتبارات در آینده می‌توان اقدام‌های موثرتر و بهتری در تمامی حوزه به ویژه رفاه و آسایش کارکنان انجام داد.

وی عنوان کرد: در این برهه از زمان که سالم و تندرست در کنار هم هستیم باید قدردان این نعمت خداوند متعال باشیم و در راستای عمران و آبادانی استان و رفاه و آسایش پرسنل خدوم و تلاشگر اداره کل تلاش نماییم.

گویلیان به لزوم برنامه‌ریزی برای تجلیل از تمامی پرسنل اداره‌کل در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکریم که کارکنانی در این اداره‌کل هستند جزء پاک‌ترین و دلسوزترین افراد جامعه هستند و در این میان ایثارگران، بسیجان و آزادگان عزیز جایگاه خود را دارند و برگزاری این مراسم نیز برای جبران بخشی از تلاش‌ها و دلسوزی‌های این بزرگوران است.

 

شناسه خبر 46453