شناسه خبر:46491
1400/7/8 09:02:12
هفته دفاع مقدس در فعال‌ترین کتابخانه کانون پرورش فکری؛

کانون پرورش فکری قروه درگزین فعال در تهیه و تولید پادکست

سپهرغرب، گروه خبر: مرکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری قروه‌ درگزین که در تهیه و تولید پادکست فعال است، در بزرگداشت هفته دفاع مقدس هم‌زمان با مراکز فرهنگی سراسر استان با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، میزبان کودکان و نوجوانان این شهر بود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط‌ عمومی اداره‌ کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی‌ هنری شهر قروه درگزین در هفته گرامیداشت دفاع مقدس اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف برای کودکان و نوجوانان کرد.

 اهم فعالیت‌های اجراشده در این مرکز به شرح زیر است:

* سردار شهید خلبان «مهدی ذوقی» از شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان را با روایت دو عضو نوجوان به نام‌های بهناز سرخوش و مبینا هدایتی، به شیوه «قصه- تصویر» و در قالب قصه‌گویی معرفی کردیم و فایل آن در پایگاه‌های مجازی کانون و شورای اطلاع‌رسانی دفاع مقدس استان همدان به اشتراک گذاشته شد.

* تهیه ویژه‌برنامه‌ «یک جرعه کتاب» تولید و انتشار پادکست کتاب «دا» خاطرات سیده‌زهرا حسینی از دوران جنگ و اشغال خرمشهر با هنرمندی فاطمه و الهام سیاحت‌هاشمی از اعضای انجمن پادکست مرکز.

* تولید و انتشار پادکست قصه‌گویی روایت قصه‌ «لی‌لی، لی‌لی، بابا» توسط عضو کارگاه قصه‌گویی برخط استانی به‌نام بهار زندیان.

* معرفی کتاب طنز «تانک آرزوها» با موضوع خاطرات طنز دفاع مقدس در برنامه‌ «اینجا کتاب‌ها حرف می‌زنند» توسط دیانا نظری عضو نوجوان مرکز.

و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی‌ هنری در کارگاه‌های حضوری و غیر حضوری مرکز ازجمله معرفی و روخوانی کتاب‌های ویژه‌ دفاع مقدس، بازدید از آثار سفال با موضوع نمادهای دفاع مقدس و غیره.

لازم به ذکر است مرکز فرهنگی‌ هنری کانون پرورش فکری قروه درگزین یکی از مراکز فعال در تهیه و تولید پادکست به مناسبت‌های مختلف است.

شناسه خبر 46491