شناسه خبر:49554
1400/9/20 10:23:41

سپهرغرب، گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بعضی مربیان فوتبال کشور محتاط کار می‌کنند و تنها به فکر این هستند که نبازند و این رویه کیفیت بازی فوتبال را پایین می‌آورد.

«رسول خطیبی» عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار با فجر سپاسی شیراز افزود: خوشحال هستم که تیم آلومینیوم اراک هجومی بازی می‌کند و تمام تیم‌ها در برابر این تیم رویه دفاعی دارند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: تیم آلومینیوم اراک می‌کوشد تا مانند برخی تیم‌های دیگر لیگ برتر کشور فوتبال زیبا را به نمایش بگذارد و شیوه و روش تمامی مربیان قابل احترام است.

خطیبی یادآور شد: با توجه به فاصله کم تیم‌های لیگ برتر کشور از نظر امتیازی، تمامی بازی‌ها دشوار هستند و رقابت پیش رو بین آلومینیم اراک با فجر سپاسی شیراز نیز آسان نیست.

وی اصلاح ساختار ورزشگاه‌ها را لازمه حضور بانوان دانست و گفت: اکنون بعضی تیم‌ها هنوز زمین و رختکن مناسب ندارند و یا رختکن به‌گونه‌ای است که بازیکنان نمی‌توانند لباس خود را عوض کنند.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: ما تیم اول آسیا هستیم ولی ازنظر ساختاری در زمره 30 تیم آسیایی نیز قرار نمی‌گیریم و امید است توجه به ساختار ورزشگاه‌ها در دستور کار مدیران و فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

 

شناسه خبر 49554