شناسه خبر:50624
1400/10/13 09:30:16

سپهرغرب، گروه خبر: از کتاب «مدیریت در هیئت‌های ورزشی» برای نخستین‌بار در کشور به نویسندگی میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان رونمایی شد.

کتاب مدیریت در هیئت‌های ورزشی به نویسندگی میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان از مربیان و دانش آموختگان تربیت بدنی رونمایی شد. این کتاب با محوریت مدیریت در هیئت‌های ورزشی برای تمامی رشته‌های ورزشی منتشر شده است.

کتاب «مدیریت در هیئت‌های ورزشی» در یک‌هزار جلد به چاپ رسیده و هر جلد به ارزش 700 هزار ریال به فروش می‌رسد.

میلاد وجدانی از نویسندگان این کتاب نیز گفت: کتاب مدیریت در هیئت‌های ورزشی در انتشارات رزا به چاپ رسیده و راهنمای مناسبی برای مدیران اجرایی ورزش و روسای محترم هیئت‌های ورزشی است.

وی یادآور شد: در این کتاب تمامی آیین‌نامه‌ها و نحوه مدیریت در هیئت‌های ورزشی اعم از اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری،آیین‌نامه هیئت‌های ورزشی، آیین‌نامه مالی و معاملاتی فدراسیون‌های آماتوری،آیین‌نامه کمیته خدمات درمانی و نحوه صدور کارت بیمه ورزشی، مدیریت در ورزش، کار با اتوماسیون دیدگاه، ساختار گردش مکاتبات اداری و کمیته‌های اجرایی در هیئت به‌صورت کامل آورده شده است.

راهله ترکیان نیز خاطر نشان کرد: کتاب مدیریت در هیئت‌های ورزشی امسال برای نخستین‌بار در کشور به چاپ رسیده است که در آینده‌ای نزدیک نیز اثری در زمینه ورزش ترای‌اتلون (ورزش‌های سه گانه) به چاپ خواهیم رساند.

لازم بذکر است پیش از این کتاب دروس مربیگری درجه سه پیش نیاز مربیگری رشته‌های ورزشی برای نخستین‌بار در استان همدان به نویسندگی میلاد وجدانی فتحی و راهله ترکیان به چاپ رسیده است.

شناسه خبر 50624