شناسه خبر:51545
1400/11/4 09:26:23
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان:

شرکت هواپیمایی استانی وارد کار خواهد شد

سپهرغرب، گروه خبر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت پروازهای استان همدان درحال درست شدن است، گفت: به دنبال یک شرکت هواپیمایی استانی هستیم.

ظاهر پورمجاهد صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا گرفتاری جهانی ایجاد کرد، گفت: باید در این دوران برای صنعت گردشگری برنامه‌ای منسجم ترتیب داده می‌شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در این حوزه در سطح استان همدان، ابراز کرد: زمان آن رسیده تا از بدنه گردشگری استان همدان حمایت و پشتیبانی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه وضعیت پروازهای استان همدان درحال درست شدن است، گفت: به دنبال یک شرکت هواپیمایی استانی هستیم، سرمایه اولیه در این مسیر بالغ‌بر 60 میلیارد تومان خواهد بود، بدین‌ترتیب به دنبال ورود شرکت‌های مناسب هستیم.

پورمجاهد با اشاره به اینکه فردا به موضوع راه‌آهن نیز رسیدگی خواهد شد، اظهار کرد: باید بتوانیم در کنار احیای طرح‌های کوچک در صنعت گردشگری همدان، اقدامات را به سمت و سویی ببریم که زیرساخت‌های گردشگری در استان نیز مهیا شوند.

وی ادامه داد: 42 درصد اشتغال استان در خدمات و گردشگری است و تأثیرات کرونا بر بدنه گردشگری و اشتغال‌های آن، خود را در نرخ بیکاری استان در در سه‌ماهه و 6 ماهه پارسال و امسال نشان داد.

شناسه خبر 51545