شناسه خبر:51932
1400/11/13 09:51:56
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان:

برگزاری بیش از دو هزار برنامه دهه فجر سپاه استان کردستان

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از برگزاری 67 عنوان برنامه با دو هزار و 54 ریزبرنامه در ایام‌الله دهه مبارک فجر در کردستان خبر داد.

سردار سیدصادق حسینی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌ها در سنندج با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار کرد: 43 سال از پیروزی انقلاب را پشت سر گذاشته‌ایم و مشخص است که ایران کنونی با ایران قبل از پیروزی انقلاب کاملاً متفاوت است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی هم تحولی در ایران و هم انقلابی جدید در جهان اسلام به وجود آورد که نهضت‌های آزادی‌بخش در جهان اسلام را تقویت کرد و به ظلم و ستم و دیکتاتوری در کشور پایان داد و آزادی و استقلال را برای ملت به ارمغان آورد.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان موضوعات آزادی و استقلال و حق دخالت مردم در سرنوشت خود را باید تحلیل و تبیین نماییم که جمهوری اسلامی بزرگ‌ترین کار را در کشور انجام داد.

سردار حسینی اذعان کرد: امام خمینی (ره) مبنای یک حرکت عظیم مردمی در ایران شد که امروز در جهان و منطقه و خارج از خاورمیانه شاهد وقوع انقلاب‌های دیگر هستیم و اسلام ناب برگرفته از انقلاب در دیگر نقاط جهان گسترش یافت.

وی ادامه داد: لازم است از نسل‌های اول و کنونی انقلاب تجلیل کنیم که حرکت‌های توفنده و آزادی‌بخش انقلاب و دستاوردهای آن را هم حراست کردند و هم ادامه دادند.

وی تصریح کرد: دستاوردهای انقلاب در بخش‌های مختلف آب، برق، گاز، علمی، توسعه روستایی و امکانات رفاهی و ایجاد زیرساخت‌ها باید برای مردم تبیین و تشریح شود چراکه انقلاب اسلامی موجب شد جدای از تأمین رفاهیئت برای مردم، در بخش سیاسی نیز در معادلات و برنامه‌های سیاسی جهان پای ثابت است در حالی که ایران قبل از انقلاب ژاندرم بازیچه دست امریکایی‌ها بود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان افزود: این کار بزرگی است که هم نسل اول انقلاب و هم کنشگران و افرادی که دارای تریبون و قلم هستند، دستاوردهای انقلاب و جایگاه آن در قبل و بعد از پیروزی انقلاب را کتابت کنند و برای مردم بازگو نمایند.

سردار حسینی عنوان کرد: اکنون کشورمان در دریانوردی، تجهیزات وامکانات دفاعی به جایگاهی بالا رسیده و این دستاورد کمی نیست.

وی در ادامه گفت: سپاه به‌عنوان مسئول کمیته نیروهای مسلح و بسیج در استان با 67 برنامه اصلی و دو هزار و 54 ریزبرنامه دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان را جشن می‌گیرند و گرامی می‌دارند.

وی، رزمایش کمک مؤمنانه، افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های محرومیت‌زدایی، نشست‌های روشنگری، برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جشن‌های مردمی، تجلیل از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت و دیدار و تجلیل از خانواده شاهد و حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه‌های شاخص سپاه در این ایام ذکر کرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان همچنین عنوان کرد: برای امسال و سال آینده، سپاه 239 میلیارد تومان برای آب‌رسانی 28 روستای استان هزینه می‌کند که 229 میلیارد تومان آن کارسازی شده است.

سردار حسینی همچنین ساخت مسکن محرومین و مددجویان را دیگر برنامه شاخص سپاه با همکاری کمیته امداد در کردستان برشمرد.

شناسه خبر 51932