شناسه خبر:52286
1400/11/21 19:35:45

در آستانه چهل و چهارمین بهارآزادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای مردم دارالعلم، دارالجهاد و دارالمومنین همدان را به حضور پرشور در راهپیمائی خودروئی روز 22 بهمن دعوت کرد.

در آستانه چهل و چهارمین بهارآزادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای مردم دارالعلم، دارالجهاد و دارالمومنین همدان را به حضور پرشور در راهپیمائی خودروئی روز 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

                                         انقلاب ما انفجار نور بود . حضرت امام خمینی (س)

انقلاب اسلامی  ایران در نوع و ماهیت خود در جهان یک انقلاب جامع،  فراگیر و بی‌نظیر است. از منظر قرآن کریم تنها دو انقلاب منجر به حاکمیت تمام عیار دین شد؛ یکی انقلاب حضرت موسی (ع) و دیگری انقلاب حضرت محمد مصطفی (ص)

انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) سومین زنجیره انقلاب‌ها از این نوع است که کاملا صبغه الهی و رنگ خدایی داشته و فراگیر و جامع است که منجر به تشکیل حکومت  و ظهور حاکمیت دین در عرصه اجتماع شد .

بنیانگذار این نهضت حضرت امام خمینی (س)  حاصل و نتیجه بیش از چهل سال تهجد و نماز، دعا و ابتهال به درگاه خداوند و مجاهدت روحانیت اصیل شیعه با همراهی ملت مومن بود. 

 او باشناخت اسلام و حقایق نورانی آن،  از زلال معرفت سخن گفت و با طرد استکبار شرق و غرب از صحنه سیاسی و با نفی گفتمان متجمد (تحجر) و متجدد (انفعال)، گفتمان انقلاب را درسیمای اسلام ناب محمدی (ص) مطرح نمود.

 امام (ره) دین و آیه‌های انسان‌ساز قرآن کریم را به صحنه‌های عشق‌آفرین زندگی کشاند و با هدم ساختارهای نظام پوسیده طاغوتی ، حکومتی مبتنی بر دین و اصل رکین ولایت مطلقه فقیه در ادامه مسیر حرکت حاکمیت پیامبران و ائمه علیهم‌السلام بنیان گذاشت

و در ادامه راه، خلف صالح او رهبر حکیم و فرزانه انقلاب،  مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در طوفان خیزترین برهه روزگار، کشتی سرنوشت ما را به ساحل فلاح وصلاح رساند و از گرداب‌های هول و وحشت به جزیره امن استقلال، عزت وآزادی هدایت کرد و امروز پیام انقلاب به جهان تشنه حقیقت، معنویت و عدالت صادر شده است و با الهام از رهنمودهای امامین انقلاب و اقتدار شهیدان سرفراز و بالنده برای اجرای گام دوم  و تشکیل تمدن اسلامی خویش با بهره‌گیری از رویش‌های جوان، محکم و استوار به پیش می‌رود.

شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی استان همدان، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی و در سومین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب، با تاکید بر حفظ ارزش‌ها  و انسجام همه نیروهایی که دل در گرو آرمان‌های شهیدان عزیز و امامین انقلاب دارند. ازهمه مردم ولایتمدار وشهیدپرور استان دارالعلم، دارالجهاد و دارالمومنین همدان دعوت می‌نماید تا باخلق حماسه حضور، عاشقانه در روز جمعه 22 بهمن 1400  بصیرت انقلابی خود رابه رخ جهانیان بکشانند. ان‌شاء‌الله

 شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

شناسه خبر 52286