شناسه خبر:52658
1400/12/2 09:32:37

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت جودو استان کرمانشاه از قول نایب رئیس فدراسیون جودو برای کمک به احداث خانه جودو استان خبرداد.

حسین امیری، با اشاره به دیدار روز گذشته نایب رئیس فدراسیون جودو با استاندار کرمانشاه، اظهارکرد: یکی از مباحث مهم در این نشست، بحث احداث خانه جودو کرمانشاه بود که از چندسال پیش وعده‌هایی برای ساخت آن در استان داده شده است.

وی ادامه داد: در سفر دو سال پیش رئیس فدراسیون جودو به کرمانشاه و طی دیداری که با استاندار وقت کرمانشاه داشت، قول احداث خانه جودو کرمانشاه را گرفتند، اما متاسفانه علیرغم گذشت حدود دو سال این وعده هنوز محقق نشده است.

رئیس هیئت جودو کرمانشاه افزود: فدراسیون و هیئت استان طی این مدت پیگیری‌هایی را انجام دادند که آخرین مورد آن در سفر چند ماه پیش رئیس فدراسیون به کرمانشاه بود، اما به واسطه تغییرات مدیریتی که در سطح استان اتفاق افتاد، این پروژه همچنان مسکوت ماند.

وی تاکید کرد: مدیرکل ورزش و جوانان استان آن زمان قول اختصاص زمین مناسبی را برای این پروژه به ما دادند، اما با توجه به اینکه احداث خانه جودو در محلی مناسب و با استاندارد لازم اعتبارات زیادی می‌خواهد، هنوز کار استارت نخورده است.

امیری در ادامه عنوان کرد: در دیدار اخیر نایب رئیس فدراسیون با استاندار جدید کرمانشاه، باز هم مسئله احداث خانه جودو کرمانشاه مطرح شد و حتی در این نشست قول داد که فدراسیون حدود یک سوم از بودجه مورد نیاز برای ساخت این پروژه را تامین کند.

وی با بیان اینکه استاندار کرمانشاه نیز وعده داد که دستورات لازم را برای احداث سریعتر خانه جودو کرمانشاه خواهد داد، عنوان کرد: امیدورایم با احداث این پروژه فضایی با موقعیت مکانی مناسب و استاندارد در شان جودو کرمانشاه داشته باشیم.

رئیس هیئت جودو استان کرمانشاه در ادامه اشاره‌ای هم برگزاری اردوی تیم ملی جودو نوجوانان ایران به میزبانی کرمانشاه داشت و افزود: این اردو که از 25 بهمن با حضور حدود 25 ملی‌پوش آغاز شده بود، به کار خود پایان داد.

شناسه خبر 52658