شناسه خبر:53283
1400/12/18 09:28:02

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ارتقای بصری مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت معابر سطح شهر و همچنین اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و رفاهی باید جز اولویت‌های شورا و شهرداری باشد.

سردار سیدصادق حسینی در دیدار شهردار و شورای سنندج که به مناسبت ایام شعبانیه و روز پاسدار صورت گرفت، ماه شعبان را ماه جشن و سرور خواند و اظهار کرد:‌ یکی از رسالت‌ها و برنامه‌های سپاه، در کنار مردم بودن و رفع مشکلات مردم است و سپاه در تمامی برهه‌ها خود را موظف به خدمت‌رسانی به مردم دانسته است.

وی گفت: شهرداری و شورای شهر هم دو نهاد مردمی هستند که وظیفه خطیری در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان برعهده دارند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: رمز موفقیت شورا و شهرداری تعامل و همدلی است و در سایه تعامل و همکاری خدمات‌رسانی شایسته به شهروندان فراهم می‌شود.

سردار حسینی عنوان کرد: ارتقای بصری مبلمان شهری، رسیدگی به وضعیت معابر سطح شهر و همچنین اجرای طرح‌های متعدد عمرانی و رفاهی باید جزء اولویت‌های شورا و شهرداری باشد.

وی ضمن تقدیر از زحمات تمامی کارکنان و کارگران خدوم شهرداری ابراز امیدواری کرد، در سال جدید با اجرای طرح‌های نو و امیدآفرین موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نمایید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج هم در ادامه این دیدار هم ضمن تبریک اعیاد شعبانه از تمامی مسولانی که خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند تقدیر و تشکر کرد.

حسن عسکری افزود: قبول مسئولیت بسیار سخت و دشورا است، چراکه همه ما باید در برابر تمام تصمیمات و اقدامات خود در روز قیامت پاسخگو باشیم.

وی افزود: شهرداری و شورای شهر می‌تواند با اقدامات تأثیرگذار در سطح شهر رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را فراهم آورند.

در این دیدار شهردار و اعضای شورای شهر از حمایت‌های مجموعه سپاه در راستای رفع مشکلات شهر و شهروندان تقدیر کردند.

شناسه خبر 53283