شناسه خبر:53409
1400/12/22 09:27:11
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان:

توجه به ظرفیت‌های نخبگان زمینه‌ساز تعالی مدیریت است

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: اگر ما رشد علمی و توجه به نخبگان را در نظر داشته باشیم و این مهم را تقویت کنیم، در بخش حکومتی نیز موفق خواهیم بود.

مهدی رمضانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار جدید شهرستان بیجار اظهار کرد: گرایشات مختلف سیاسی همواره وجود دارد اما این مهم است که تمام گرایش‌ها ارزشمند هستند و نکته قابل توجه در این مسیر تلاش در راستای خدمت به مردم است.

وی به اهمیت توجه به گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: هدف راهبردی گام دوم انقلاب جمهوری اسلامی می‌تواند مبنای ایجاد تمدن اسلامی باشد و خوشبختانه خدمات قابل توجهی علی‌رغم تمام مشکلات و تحریم‌ها صورت گرفته است.

وی به اقدامات مهم صورت گرفته در استان کردستان است اشاره کرد و گفت: استان کردستان محرومیت زیادی داشته اما خدمات بسیار خوبی صورت‌گرفته و بعضاً خدمات نادر و افتخارآفرین است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار کرد: در حوزه برق 100 درصد روستاهای استان برق‌رسانی شده و شاخص گازرسانی نیز حدود 98 درصد است و بسیاری از جاده‌های استان آسفالت شده و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

رمضانی افزود: جمهوری اسلامی ثابت کرده که در تمامی زمینه‌ها کار آمد و توانمند است و اکنون جمهوری اسلامی در بسیاری حوزه‌های علمی، اجتماعی و فرهنگی سرآمد جهان است.

وی به اهمیت توجه به رشد علمی پرداخت و عنوان کرد: اگر ما رشد علمی و توجه به نخبگان را در نظر داشته باشیم و این مهم را تقویت کنیم در بخش حکومتی نیز موفق خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتظارات از فرماندار جدید اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی دقیق و مبتنی بر واقعیات و استفاده از ظرفیت‌ها و استفاده از توان نخبگان بخشی از انتظارات به حق از فرماندار جدید است.

شناسه خبر 53409