شناسه خبر:53699
1401/1/10 11:33:44

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال گفت: برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی داریم و معتقدم اگر هم‌افزایی را و وحدت رویه افزایش یابد، پیشرفت حاصل خواهد شد.

سردار مظاهر مجیدی در شورای اداری استان با ابراز خرسندی از برگزاری مجدد اردوهای راهیان نور اظهار کرد: خوشبختانه استان همدان در این مرحله بسیار خوش درخشید به طوری که این اردوی معنوی را در حجم وسیع و بسیار کیفی در منطقه برگزار کردیم.

وی از برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: ۱۱ سال پیش کنگره اول شهدای استان را شهید همدانی برگزار کرد که امیدوارم کنگره دوم نیز چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ تخصیص ردیف اعتبار به خوبی برگزار شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر لزوم تحقق شعار سال گفت: ما برای ایجاد اشتغال پایدار و تولید و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان آمادگی داریم و معتقدم اگر هم‌افزایی را و وحدت رویه را بیشتر کنیم، قطعا پیشرفت حاصل خواهد شد.

معاون امور عمرانی استانداری همدان نیز به مدیریت صورت گرفته در سفرهای نوروزی پرداخت و اظهار کرد: با توجه به مدیریت کرونا و واکسیناسیون پیش‌بینی افزایش سفرها وجود داشت و مقدمات سفرهای نوروزی از دی‌ماه شروع شد و کار به دو بخش عمرانی و گردشگری و اقتصادی تقسیم شد.

فرزاد تیموری با بیان اینکه کمیته‌های سفر قبل از عید نوروز تشکیل شد و پیش‌بینی‌های لازم از قبیل بازدید از مجتمع‌های بین راهی و ستاد اسکان مورد توجه گرفت گفت: یکی از مواردی که باید برنامه‌ریزی می شد اردوی راهیان نور بود که با هماهنگی با مسوولان سپاه با توجه به نیازهای موجود در اردوگاه‌ها تقسیم کار کاملی انجام و وظایفی برای ادارات تعریف شد و به واسطه آنها نیروهایی در اردوگاه‌ها مستقر و خدماتی ارائه دادند.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقداماتی که باید انجام می شد تعیین تکلیف غارعلیصدر یکی از مکان‌های پرجاذبه گردشگر بود و خوشبختانه بازگشایی شد و این مهم تاثیر بسیاری در گردش مالی در استان داشت افزود: خوشبختامه همدان جایگاه بسیار خوبی در مدیریت سفرهای نوروزی داشت.

شناسه خبر 53699