شناسه خبر:54319
1401/1/28 09:29:54

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست آموزش‌وپرورش شهرستان بهار از بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان به‌عنوان بازوان پُرتوان آموزش‌وپرورش یاد کرد و آمادگی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان را در جهت همکاری همه‌جانبه با این دو نهاد اعلام کرد.

جبار رضایی در کمیته پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی شهرستان بهار که در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد، با اشاره به فضای مناسب و تحول ایجادشده در زمینه آموزش درس آمادگی دفاعی برای ارتقای فرهنگ دانش‌آموزان، گفت: دانش‌آموزان ما باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند تا دشمن نتواند به اهداف خود برسد.

این مقام مسئول افزود: تنها راه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، ترویج تفکر این فرهنگ در بین نسل جوان است.

وی با تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت‌گرفته توسط بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی، مهارتی و بصیرت‌افزایی برای جامعه، از بسیج دانش‌آموزی و بسیج فرهنگیان به‌عنوان بازوان پُرتوان آموزش‌وپرورش یاد کرد و آمادگی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان را در جهت همکاری همه‌جانبه با این دو نهاد اعلام کرد.

سپس فرمانده بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه بهار نیز به تشریح نحوه اجرای مرحله سوم اردوی عملی درس آمادگی دفاعی مدارس پرداخت و گفت: تمام تمهیدات لازم برای اجرای هرچه بهتر این برنامه اندیشیده شده است.

صمدی افزود: در این مرحله از اردو 600 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر دوره دوم متوسطه با مهارت‌های فردی و گروهی نظیر سازمان‌دهی، اسلحه‌شناسی، اصول تیراندازی، ایست و بازرسی، زندگی و وصایای شهدا آشنا خواهند شد.

 

شناسه خبر 54319