شناسه خبر:56482
1401/3/23 08:29:09

سپهرغرب، گروه خبر: استاندار همدان گفت: درمجموع حدود 24 هزار میلیارد تومان طرح نیمه‌تمام به جای مانده از قبل در این استان وجود دارد که تکمیل و بهره‌برداری از آن‌ها زمان‌بر و نیازمند تأمین اعتبار است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد روز دوشنبه افزود: این طرح‌های نیمه‌تمام شامل 18 هزار میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و 6 هزار میلیارد تومان در بخش‌های اقتصادی است که درمجموع تکمیل آن‌ها به 24 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی تصریح کرد: براساس بررسی‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده از نتایج سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان‌ها، حداکثر هشت تا 10 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که استان همدان هم برای تأمین اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح‌ها در جریان سفر رئیس‌جمهور تلاش جدی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: نیازمندی‌های استان برای طرح و ارائه در سفر رئیس‌جمهور احصا شده تا به هر میزان امکان باشد از این طرح‌ها برای جذب اعتبارات در این سفر مطرح و مصوب شود که بتوانیم بخشی از طرح‌های نیمه‌تمام استان را تکمیل کنیم.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه طرح‌های نیمه‌تمام استان مربوط به ادوار گذشته است، افزود: طرح‌های زیادی برای سفر رئیس‌جمهور به استان همدان پیش‌بینی شده که احتمال می‌رود بین 100 تا 110 طرح در این سفر مطرح و اجرای آن‌ها تصویب شود.

شناسه خبر 56482