شناسه خبر:62587
1401/8/25 08:16:41
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان خبر داد:

برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی «نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس»

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همدان از برگزاری اختتامیه همایش بین‌المللی «نهضت ترجمه و انتشار مفاهیم ارزشی دفاع مقدس» با حضور فرهیختگانی از 20 کشور با ملیت‌های مختلف خبر داد و اظهار کرد: اختتامیه این همایش در روز 26 آبان‌ماه با حضور میهمانان کشوری و لشکری در ملایر برگزار خواهد شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این همایش در راستای عمل به فرمایشات رهبر انقلاب و صدور ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب به جهان است و با برگزاری افتتاحیه این همایش یک حرکت جهانی در همدان شکل گرفت.
سردار ظفری با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: مفاهیم ارزشی دفاع مقدس می‌توانند فضای یک جامعه را تحت تأثیر قرار دهند و در این همایش فرهنگ دفاع مقدس در کشورهای دیگر نیز ترویج خواهد یافت.
وی با اشاره به اینکه همایش با محوریت آثار مکتوب حوزه ادبیات پایداری برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این همایش کتاب‌های «حاج‌جلال» در وصف زندگینامه پدر شهیدان حاجی‌بابایی و ترجمه کتاب شهید «الکرخ»، ترجمه کتاب شهید «الکرخ» در وصف شهید «احمد روستایی» و«من رضا هستم» در وصف زندگینامه شهید «داریوش (رضا) ساکی» معرفی شدند.

شناسه خبر 62587