شناسه خبر:62707
1401/8/28 09:18:03

سپهرغرب، گروه خبر: امام جمعه موقت همدان گفت: دشمنان آرزوی همراهی مردم را با خودشان را به گور خواهند برد.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی‌اصفهانی در خطبه‌های عبادی - سیاسی با بیان اینکه دشمنان فهمیدند مساله حجاب و روحانیون برای اسلام اهمیت دارد، همانطور که رضاخان ملعون نسبت به کشف حجاب و برخورد با روحانیون اقدام کرد اظهار کرد: این مساله را باید تشریح کنیم که اگر این دو نهاد مورد تهاجم قرار می‌گیرند مساله اسلام را نشانه رفتند.
وی با بیان اینکه مردم 43 سال است با همه مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اما دست از امام و رهبری و انقلاب و نظام برنداشتند تصریح کرد: این انقلاب و نظام قبلا درگیر موج‌های سخت‌تری بود و مردم در مقابل توطئه‌ها تاب آوردند.
امام جمعه موقت همدان گفت: دشمنان 72 عزیز از عزیزترین افراد این مرز و بوم را به شهادت رساندند و گمان کردند کار انقلاب تمام است اما فراموش کردند که پشتیبان این انقلاب خداوند متعال است.
وی با بیان اینکه 250 هزار شهید بزرگوار پای این انقلاب خون دادند گفت: این انقلاب فراز و نشیب‌های بسیاری دیده، اما در مقابل دشمن سر خم نکرده است.
آیت الله موسوی‌اصفهانی با بیان اینکه قرآن وعده داده سست و محزون نشوید و خداوند نصرت الهی خود را محقق خواهد کرد افزود: باید از عزیزانی که در میدان نبرد همواره حضور دارند، تقدیر کرد، دشمن بداند اگر سرمان در راه خدا برود عقب‌گرد نخواهیم کرد، امت ما را از چه می‌ترسانید.
وی با تاکید بر اینکه 43 سال است مردم ما دفاع از انقلاب را زمین نگذاشتند اظهار کرد: دشمنان کور هستند و نمی‌خواهند واقعیت‌ها را منعکس کنند و حضور مردم در 22 بهمن و روز قدس را ببینند.
امام جمعه موقت همدان افزود: آمریکایی‌ها مستقیما در طبس شرکت کردند، هواپیمای ما را با 300 مسافر مظلوم و غیر نظامی هدف قرار دادند، در هشت سال دفاع مقدس از صدام پشتیانی کردند اما هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
آیت الله موسوی‌اصفهانی تصریح کرد: منافقین، دشمنان و ضد انقلاب گزارشات غلط، تصورات خودساخته‌ و دروغین به مردم ارائه می‌دهند، ما به آنها می‌گوییم که آرزوی پیروی مردم از خود را به گور خواهید برد.
وی با اشاره به اینکه ما اطمینان به وعده الهی داریم ادامه داد: از قوه قضائیه برای محاکمه اغتشاشگران تشکر می‌کنیم و همچنان منتظریم عده‌ای که قاتل، محارب و محکوم و مستحق اعدام هستند، با آنها برخورد شود و احکام جاری شود.
امام جمعه موقت همدان اظهار کرد: قوه قضاییه باید دستور رسیدگی دهد اگر افرادی نسبت به وظیفه‌ای که داشتند عمل نکردند، با آنها برخورد شود.
وی افزود: هر مدیرکلی زیرمجموعه خود را کنترل کند و کم‌کاری را تذکر دهد، مشکلات حل می‌شود، مدیرکل علاوه بر اینکه حقوق و معیشت را رعایت کند اما کارهای خواسته شده را مسئولیت انجام شده را نیز باید رسیدگی کند.

شناسه خبر 62707