شناسه خبر:63064
1401/9/7 08:55:52

سپهرغرب، گروه خبر: شهردار ملایر گفت: نخستین آب‌نمای موزیکال شهر ملایر به‌صورت کف‌خشک در مجموعه تفریحی توریستی مینی‌ورلد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی شهرداری ملایر، مجید فرجی با اشاره به اینکه هر یک از بخش‌های مجموعه بزرگ مینی‌ورلد به‌تنهایی یک پروژه بزرگ است، از نصب آب‌نمای موزیکال در مجموعه جهان کوچک (مینی‌ورلد) خبر داد.
وی اظهار کرد: با توجه به چندمنظوره بودن مجموعه تفریحی، ورزشی و فرهنگی مینی‌ورلد، آب‌نمای این مجموعه هم به‌منظور ایجاد فضای تفریحی و شادی برای شهروندان و مسافران در کنار باغ مشاهیر نصب شده است.
فرجی افزود: این آب‌نما به‌صورت کف‌خشک و در مساحت تقریبی یک‌هزار متر مربع، با هزینه‌ای افزون‌بر 30 میلیارد ریال ساخته و نصب شده که در نوع خود یکی از بزرگ‌ترین آب‌نماهای منطقه است.
شهردار ملایر خاطرنشان کرد: مراحل ساخت و آماده‌سازی ابنیه و لوله‌کشی اولیه انجام شده و ساخت تجهیزات آب‌نما نیز توسط یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان به انجام رسیده است که پس از کف‌سازی نهایی و تأمین برق می‌شود و مورد بهرهبرداری قرار می‌گیرد.
مجموعه مینی‌ورلد در شهر ملایر درحال تکمیل بوده و از این پارک به‌عنوان پنجره‌ای به سوی جهان یاد شده، در این مجموعه 138 اثر تاریخی ایران و جهان احداث شده و یا درحال تکمیل نهایی است.

شناسه خبر 63064