شناسه خبر:63835
1401/9/26 09:06:31

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان ملایر گفت: پنج هزار تُن ماسه و نمک برای اجرای طرح زمستانی در راهدارخانه‌های این شهرستان ذخیره شده است.

«هاشم اسکندری» روز پنجشنبه با بیان اینکه طرح زمستانی راهداری از 15 آذرماه آغاز شده و تا پایان طرح سفرهای نوروزی ادامه دارد، اظهار کرد: پنج راهدارخانه‌ ملایر شامل راهدارخانه زاغه، یونس، مرکزی، آورزمان و زنگنه در محورهای ارتباطی این شهرستان در آماده‌باش کامل هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر افزود: طی روز گذشته شاهد بارش باران در این شهرستان بودیم و در برخی ارتفاعات ریزش ضعیف برف را داشتیم و امروز شاهد مه‌گرفتی در اکثر نقاط هستیم.
اسکندری ادامه داد: درحال حاضر تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان روان است، اما رانندگان باید موارد ایمنی را رعایت کنند.
وی بیان کرد: درحال حاضر 79 نیروی راهداری با 42 دستگاه ماشین‌آلات سبک و نیمه‌سنگین در راهدارخانه‌های این شهرستان برای اجرای طرح راهداری زمستانی در آماده‌باش کامل هستند.
رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر گفت: اقدامات لازم برای اسکان اضطراری مسافران و درراه‌ماندگان انجام شده و درصورت نیاز با هماهنگی مدیریت بحران و بخشداری‌های تابعه مساجد، مجتمع‌های واقع در مسیر و هلال‌احمر برای اسکان اضطراری درنظر گرفته شده‌اند.
اسکندری از شهروندان خواست: قبل از شروع سفر از وضعیت راه‌ها با شماره‌گیری سامانه 141 مطلع شوند و وسایل ایمنی و تجهیزات همراه خود داشته باشند.
وی ادامه داد: همچنین به رانندگان توصیه می‌شود هنگام سفر در فصل سرما، تجهیزات زمستانی کامل، زنجیر چرخ و لباس گرم همراه داشته و احتیاط لازم را به‌ویژه در داشتن معاینه فنی خودرو انجام دهند.

شناسه خبر 63835