شناسه خبر:65301
1401/11/4 09:51:23

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه قرار است با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان خواهد کرد.

سیامک آزادی، در این‌باره اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه قرار است با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی اصول تهیه و تنظیم قراردادهای بازرگانی ویژه شرکت‌های دانش بنیان و فناور استان خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این دوره آموزشی پنجم بهمن‌ماه از ساعت 9 تا 17 در محل پارک علم و فناوری استان کرمانشاه برگزار می‌شود، افزود: اصول قراردادنویسی و نحوه تنظیم قراردادهای بازرگانی، آشنایی با متن حقوقی قراردادها و سرمایه‌گذاری در حوزه کسب و کارهای فناورانه، ارائه و بررسی نمونه موردی از قراردادهای تجاری با رویکرد عملی آموزش داده خواهد شد.
رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه ادامه داد: این دوره آموزشی 90 درصد مورد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی است که با تخفیف به شرکت‌های دانش‌بنیان استان ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تاکنون 78 شرکت دانش‌بنیان در استان موفق به اخذ گرید از معاونت ریاست جموری شده که این شرکت‌ها با فعالیت‌ها خود نقش موثری در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان ایفا کرده‌اند.
آزادی افزود: بیش از 79 درصد از این 78 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری استان کرمانشاه مستقر هستند و امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و دوره‌های آموزشی بتوانیم در راستای رونق و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان سطح استان گام‌های موثری را برداریم.

شناسه خبر 65301