شناسه خبر:6545
1397/12/13 10:26:15

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 6 نقطه ملایر خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین گروسی با اشاره به حلول ماه مبارک رجب از برگزاری مراسم معنوی اعتکاف هم‌زمان با ایام‌البیض در شهرستان ملایر خبر داد.

وی با اشاره به استقبال جوانان ملایری در سال‌های گذشته از این مراسم معنوی، پیش‌بینی حضور 500 نفر در این مراسم را کرد و گفت: ثبت‌نام اعتکاف از دهم اسفندماه در ملایر شروع شده و تا 25 اسفندماه ادامه دارد.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر با بیان اینکه محل اداره تبلیغات اسلامی شهر ملایر و مسجد جامع شهرستان در روزهای برگزاری نماز جمعه و حوزه علمیه خواهران برای ثبت‌نام این مراسم معنوی آماده است، تصریح کرد: مبلغ درنظر گرفته‌شده برای حضور در این مراسم هنوز اعلام نشده است.

وی با بیان اینکه برای مراسم معنوی اعتکاف 6 نقطه شهرستان درنظر گرفته شده، گفت: در شهر ملایر مسجد جامع برای اعتکاف خواهران و مسجد مطهری برای اعتکاف برادران و در چهار روستای توجغاز، نمازگاه، جوکار و اسلام‌شهر آقگل مساجد اعتکاف شده است.

گروسی با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی در مراسم اعتکاف اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها شامل جلسات اعتقادی، فرهنگی، اخلاق، قرآن، سخنرانی با موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی، حضور روحانیون و اساتید و برنامه‌ها و دعاهای مخصوص این مراسم خواهد بود.

وی اضافه کرد: مراسم معنوی اعتکاف امسال از 13 تا 15 ماه رجب هم‌زمان با روزهای 29 اسفندماه سال جاری و اول و دوم فروردین‌ماه سال جدید و شروع سال نو برگزار می‌شود.

 

شناسه خبر 6545