شناسه خبر:65525
1401/11/9 12:47:47

سپهرغرب، گروه اقتصادی: سخنگوی شرکت ملی گاز گفت: علت قطعی‌های پراکنده در استان‌های مختلف در مقاطع زمانی خاص کمبود گاز نیست و بعضا به دلیل مشکل فنی و یا بروز حادثه و یا انجام پروژه‌ها توسط بخش‌های دیگر است.

عباس اعظمی با بیان اینکه در تمام فصل‌ها ممکن است قطع گاز به دلیل انجام پروژه و یا حادثه اتفاق بیفتد، اظهار کرد: در تمام استان‌های کشور شاهد این مساله هستیم، امروز نیز شاهد چند مورد قطعی بودیم که امری متعارف است و اگر حادثه نباشد، اطلاع رسانی قبل از قطع صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه برای همین مساله بخش‌های مختلفی همچون بهره برداری، امداد، پشتیبانی در مناطق مختلف در شرکت‌های گاز وجود دارند، اظهار کرد: به طور مثال ممکن است شهرداری و یا مخابرات یک پروژه عمرانی داشته باشند، که در این شرایط در صورت لزوم قطع گاز اعمال می‌شود.
 برنامه‌ای برای قطع‌ یا سهمیه‌بندی گاز نداریم
سخنگوی شرکت ملی گاز با بیان اینکه قطع گاز یا به دلیل حادثه یا انجام پروژه است و این موضوع منوط به فصل خاصی نیست و هیج ارتباطی نیز با کمبود گاز یا مسائلی از این دست ندارد، گفت: برنامه ای برای قطع گاز و یا سهمیه بندی وجود ندارد.
اعظمی با بیان اینکه در حاضر مصرف گاز 655 میلیون مترمکعب ثبت شده است، گفت: روز گذشته نیز میزان مصرف همین عدد بود، امیدواریم در روزهای آینده با همکاری مردم میزان مصرف کاهش یابد، تقاضای ما از مردم این است که در این حوزه همکاری بیشتری با ما داشته باشند.
وی با بیان اینکه با گرم تر شدن هوا لازم است که مشترکان سیستم‌های گرمایشی را تنظیم مجدد کنند، گفت: توجه به این موضوع اهمیت زیادی دارد و تقاضا داریم تا همه مشترکان به این مهم توجه جدی داشته باشند.

شناسه خبر 65525