شناسه خبر:66082
1401/11/26 09:48:14

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت به‌صورت نمادین در این شهرستان آغاز شد.

ناصر محققی بیان کرد: هم‌زمان با سالگرد پیروزی جمهوری اسلامی ایران و راهپیمایی مردمی روز 22 بهمن‌ماه، با حضور امام‌جمعه محترم شهرستان، فرماندار، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رزن و مسئولین ادارات شهرستانی و قشرهای مردمی با غرس سه نهال میوه، طرح ملی کاشت یک میلیاد درخت در سراسر کشور آغاز شد.
وی با بیان اینکه طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله درخت به‌صورت نمادین در شهرستان رزن آغاز شد، اظهار کرد: اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آماده عقد تفاهم‌نامه با تمامی ادارات و دهیاران در راستای اجرای این طرح است.
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رزن با بیان این مطلب که در پی دستور آیت‌الله رئیسی اجرای پویش مردمی کاشت یک میلیارد درخت در شهرستان رزن نیز هم‌زمان با راهپیمایی 22 بهمن‌ماه با حضور مسئولین شهرستانی و با کاشت سه نهال به همراه پخش بروشورهای آموزشی و بنرهای تبلیغاتی آغاز شد، افزود: شروع این طرح از سال 1402 بوده و مجموعه منابع طبیعی امسال بر تولید نهال مرغوب و عقد تفاهم‌نامه با مجموعه‌های مختلف مردمی و اداری متمرکز خواهد شد و اصل طرح از سال آتی شروع می‌شود.

شناسه خبر 66082