شناسه خبر:66252
1401/12/1 09:22:12

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: براساس اعلام دفتر توسعه کارآفرینی این وزارتخانه «محمود رجبی» از سوی هیئت داوران به‌عنوان کارآفرین برتر ملی در سال 1401 انتخاب شد.

یوسف شعبانی روز یکشنبه اظهار کرد: رجبی مدیرعامل شرکت تعاونی «پایابسپار» تولیدکننده انواع ترشی، شوری، کنسروها، مربا و سس با 900 کارگر برای شرکت در عرصه رقابت کشوری به دبیرخانه جشنواره معرفی شده بود که با کسب امتیازات لازم به‌عنوان کارآفرین برتر ملی انتخاب شد.
وی کارآفرینی را عاملی برای افزایش ضریب اشتغال‌زایی و سبب رشد و توسعه اقتصاد جامعه دانست و شناسایی کارآفرینان برتر و حمایت از آن‌ها را از اهداف و سیاست‌های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برشمرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با تأکید بر نقش کارآفرینان در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در کشور، گفت: کارآفرینان با ایجاد فرصت‌های شغلی جدید، تولید ثروت و بهبود شرایط اقتصادی، نقش مؤثری را در توسعه و سازندگی کشور ایفا می‌کنند.
شعبانی کارآفرینی در کشور را ارزشمند و راه‌گشا در بهبود اقتصاد برشمرد و افزود: با فرهنگ‌سازی در حوزه کارآفرینی و ترغیب دانش‌آموختگان دانشگاهی و افراد خلاق و مبتکر برای کارآفرینی و ورود به فضای کسب‌وکار و ارائه آموزش‌های مهارتی لازم به آنان، می‌توان انتظار تداوم و افزایش کارآفرینی در جامعه را داشت.
وی ابراز کرد: شرکت تعاونی پایابسپار با حضور و همراهی نیروی‌های شایسته و متخصص در فضایی بالغ‌بر 20 هزار مترمربع در شهرک صنعتی بوعلی همدان واقع شده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان ادامه داد: هم‌اکنون این مجموعه به پشتوانه بیش از 15 سال تجربه و تخصص، علاوه‌بر تولید تجهیزات آبیاری، به تولید لوله، اتصالات و شیرآلات پلیمری در حوزه‌های تخصصی دیگری مانند نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، تأسیسات استخر، سونا و جکوزی و همچنین آب‌شیرین‌کن پرداخته است.
شعبانی اظهار کرد: این شرکت همواره درتلاش بوده تا با رویکردی نوآورانه، رصد مداوم بازار و ارائه سبد جامعی از محصولات متنوع و باکیفیت، در جهت رفع نیاز مشتریان و مصرف‌کنندگان گام بردارد.
هم‌اینک یک‌هزار و 250 تعاونی کیفی‌سازی‌شده در استان همدان فعال است.

شناسه خبر 66252