شناسه خبر:66300
1401/12/2 09:13:41
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:

اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در تویسرکان

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی– ترافیکی و دستگیری 9 متهم در این رابطه خبر داد.

سرهنگ رضا نوری در تشریح این خبر گفت: در راستای طرح تشدید مقابله با سارقان، مأموران انتظامی شهرستان تویسرکان طرح ارتقای امنیت اجتماعی- ترافیکی را با هدف تأمین نظم، امنیت، آرامش و آسایش عمومی و برخورد با متخلفان و هنجارشکنان در مناطق از پیش تعیین‌شده شهرستان تویسرکان اجرا کردند.
وی افزود: با اجرای این طرح سه دستگاه خودرو توقیف و سه راننده متخلف در حوزه راهور به‌علت تخلفات و عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان کشف پنج فقره سرقت شامل سه فقره سرقت از داخل خودرو، یک فقره سرقت از مغازه و یک فقره سرقت از اماکن خصوصی، دستگیری 6 سارق ازجمله سه سارق اماکن خصوصی، دو سارق مغازه و یک سارق داخل خودرو را از نتایج اجرای این طرح برشمرد.
وی در ادامه گفت: در اجرای این طرح سه خُرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری انواع مواد مخدر نیز کشف شد.
نوری همچنین بیان کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی، یک نفر خریدار اموال مسروقه نیز شناسایی و پس از پردازش خبر و ارزیابی صحت موضوع، دستور قضائی گرفته و بازرسی از منزل مشارالیه صورت پذیرفت که مقدار یک‌هزار و 500 متر سیم مخابراتی به‌صورت سوخته، یک دستگاه دینام، یک دستگاه اینورتر جوشکاری، موتور یخچال، دستگاه دیجیتال، چادر خودرو، هفت عدد پایپ، یک عدد ترازوی توزین مواد و مقداری وسایل بسته‌بندی مواد مخدر کشف شد.

شناسه خبر 66300