شناسه خبر:66905
1401/12/15 09:54:47

سپهرغرب، گروه خبر: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: همزمان با هفته جوان، 70 جوان موفق این استان در حوزه‌های مختلف ورزشی، فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و دانش بنیان تجلیل می‌شوند.

«مسعود پیرایش» روز یکشنبه، اظهارکرد: 12 جشن جوان در شهرستان‌های 12 گانه استان مرکزی تدارک شده که علاوه بر اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، جوانان موفق در این برنامه‌ها معرفی و تجلیل می‌شوند.
وی با بیان اینکه 230 ویژه برنامه برای بزرگداشت هفته جوان استان مرکزی (13 تا 19 اسفندماه) تدارک شده است، ادامه داد: بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها اجرا و برخی دیگر نیز در روزهای آیند برگزار می‌شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار کرد: تجلیل از جوانان شاغل در دستگاه‌های اجرایی، توزیع 500 شاخه گل در سطح شهرها به جوانان، عضویت رایگان در کتابخانه‌های استان، بزرگداشت حفاظت محیط زیست، نشست صمیمانه با دانشجویان، کاشت نهال به نام شهدا در دره گردو اراک با عنوان باغ شهدا از جمله برنامه‌های تدارک شده در هفته جوان استان مرکزی است.
پیرایش با تاکید بر اینکه نقش جوانان در سازندگی و پیشرفت کشور حائز اهمیت است، بیان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم بر روی استفاده از ظرفیت نیروهای انسانی جوان حساب ویژه ای باز کرده است.

شناسه خبر 66905