شناسه خبر:67566
1402/1/19 12:53:19
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان مطرح کرد:

فعالیت بیش از 1000 واحد صنعتی، بیانگر توسعه اقتصادی استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: فعالیت یک‌هزار و 200 واحد صنعتی و تولیدی گواه محکمی بر توسعه اقتصادی این استان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

احمد شانیان روز پنجشنبه در نشستی با اعضای اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌ها با اشاره به قیاس صنایع استان در این دوران و اوایل انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تنها 50 کارخانه در اوایل انقلاب در استان همدان فعال بود.
وی ادامه داد: رشد صنعتی و اقتصادی استان در دوران بعد از انقلاب اسلامی محسوس است، به‌طوری که اوایل انقلاب تعداد اصناف استان از یک‌هزار، به حدود 75 هزار صنف رسیده است. این مقام مسئول حمایت از بازاریان و اصناف را در راستای توسعه اقتصادی استان ضروری برشمرد و گفت: تحقق شعار امسال منوط به ایجاد و تقویت فضای همدلی و تعامل بیشتر بین صنوف مختلف است تا رشد تولید و مهار تورم محقق شود.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان بر تکریم بزرگان و پیشکسوتان بازار و صنعت تأکید کرد و افزود: این افراد نقش مهمی در کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای استان داشته‌اند و شایسته قدردانی هستند.
به‌روزرسانی ‌نامه صنوف و آموزش سامانه نوین اصناف از موارد مهمی بود که در این نشست مطرح و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رؤسای اتحادیه خواستار توجه به اجرای این موارد شد.

شناسه خبر 67566