شناسه خبر:67795
1402/1/25 15:40:14

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس بسیج رسانه استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد رسانه‌ای هشت هزار شهید استان همدان تا 15 تیرماه 1402 خبر داد.

ناصر قوامی‌مشفق اظهار کرد: نخستین رویداد رسانه‌ای هشت هزار شهید استان همدان در محورهای شهید و ولایتمداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده، شهید و تربیت اسلامی، شهید و کمک مؤمنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و ازخودگذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین این رویداد در بخش‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و مستند برگزار می‌شود.

قوامی‌مشفق اظهار کرد: برای برگزیدگان رویداد در هر بخش جوایز نفیسی درنظر گرفته شده است، همچنین علاوه‌بر رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز، رسانه‌ها و کانال‌های محلی نیز می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان در پایان بیان کرد: زمان ارسال آثار تا 15 تیرماه 1402 تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در پایگاه اینترنتی به آدرس www.abozarhmd.ir بارگذاری کنند.

 

شناسه خبر 67795