شناسه خبر:68105
1402/1/31 09:39:28

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار شهرستان همدان گفت: کسبه و اهالی ورودی شهر همدان آمادگی لازم برای همراهی با شهرداری جهت سامان‌دهی مشاغل مستقر در این منطقه را دارند.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، مسلم مخفی در بازدید از ورودی شهر همدان از سمت بلوار ارتش و ابتدای جاده کرمانشاه با بیان اینکه برای شهری مانند همدان که توسعه آن بر محور گردشگری است شایسته نیست که ورودی‌های نامناسب داشته باشد، اظهار کرد: ظرفیت معتمدان محلات برای جلب همکاری، توافق و سامان‌دهی ورودی‌های همدان فراهم است.

وی ادامه داد: سامان‌دهی واحدهای صنفی بلوار ارتش حد فاصل تقاطع شهیدقهاری تا زیرگذر صداوسیما با عقب‌نشینی، تثبیت تجاری و بدون نیاز به اعتبار و بودجه خاصی قابل انجام است که فقط نیاز به همت شهرداری دارد.

مخفی با اشاره به اعلام آمادگی معتمدان محلات برای هرگونه همکاری لازم در این زمینه و هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده آن‌ها با مالکان واحدهای صنفی، بر اقدام شهرداری برای تسریع در سامان‌دهی این محدوده تأکید کرد.

احداث پارک بزرگ آمادای در اراضی مجاور بلوار آیت‌الله نجفی و ابتدای جاده غار علیصدر پیشنهاد دیگر معتمدان محلات در بازدید فرماندار همدان بود که می‌گفتند تغییر کاربری و واگذاری واحدهای تجاری در حاشیه همین اراضی به مالکان احداث یک پارک بزرگ، حفظ و توسعه فضای سبز و جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیر مجاز را به دنبال دارد.

شناسه خبر 68105