شناسه خبر:68793
1402/2/18 08:36:20

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام از حضور استان در پنجمین دوره برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (iran expi 2023) برای نخستین‌بار خبر داد.

فرزاد شریفی روز یکشنبه ایرنا اظهار کرد: این نمایشگاه بین‌المللی فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان ایلام به دیگر نقاط است.
وی افزود: باتوجه به حضور سرمایه‌گذاران و تجار خارجی در این نمایشگاه، باید با معرفی ظرفیت‌ها سرمایه‌گذاری در استان در حوزه‌هایی چون گردشگری، صنایع دستی و سوغات محلی زمینه حضور تجار و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به استان فراهم شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ایلام یادآور شد: در این نمایشگاه به مواردی چون زنجیره تولید در بخش صنایع دستی و سوغات محلی، ارائه راهکار به منظور ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، معرفی زیرساخت‌های گردشگری، تلاش برای بازاریابی و فروش محصولات صنایع دستی و سوغات محلی و برقراری ارتباط با بازارهای جهانی پرداخته می‌شود.
شریفی ادامه داد: کتابچه سه زبانه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان، ارائه تولید محتوا در مورد جاذبه‌های گردشگری، صنایع دستی و سوغات محلی به صورت ویدئووال عرضه و محصولات برند استان در نمایشگاه به مراجعان معرفی می‌شود.
پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (iran expi 2023) از امروز تا 20 اردیبهشت در محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی تهران دایر شده است.
غرفه استان ایلام برای مراجعه علاقمندان در سالن 35 این نمایشگاه واقع شده است.

شناسه خبر 68793