شناسه خبر:68901
1402/2/20 09:27:51

سپهرغرب، گروه خبر: مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و جذب استانداری ایلام گفت: ظرفیت‌های این استان در زمینه زنجیره ارزش راهبردی در نمایشگاه اکسپو تهران در معرض دید عموم قرار گرفت.

جمیل شوهانی روز سه‌شنبه اظهار کرد: پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو 2023 از 17 تا 20 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران تا فردا چهارشنبه ادامه داد.
وی افزود: 12 گروه کالایی ازجمله پتروشیمی، دانش‌بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.
مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و جذب استانداری ایلام یادآور شد: غرفه پاویون استان‌ها نیاز در کنار این نمایشگاه دایر شده که استانداری‌های 31 استان کشور توانمندی‌ها خود را در چارچوب زنجیره ارزش راهبردی در معرض دید عموم و به‌ویژه فعالان اقتصادی قرار داده‌اند.
شوهانی تأکید کرد: مهم‌ترین مزیت‌های استان در حوزه‌های نفت، گاز و پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنایع دستی، صنایع غذایی، دام سبک و سنگین در نمایشگاه اکسپو 2023 ارائه شده است.
وی با اشاره به بازدیدهای مقام ارشد کشور و همچنین تولیدکنندگان و صادرکنندگان از این نمایشگاه اضافه کرد: تلاش می‌شود، با معرفی ویژگی‌های منحصربه‌فرد استان زمینه بازایابی و فروش محصولات تولیدی استان در بخش‌های مختلف فراهم شود.
یک هزار و 200 فعال اقتصادی، تاجر و صنعتگر از 65 کشور جهان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو 2023 توانمندی‌های خود را در زمینی به وسعت 35 هزار متر مربع در 12 حوزه حضور دارند

شناسه خبر 68901