شناسه خبر:69151
1402/2/27 08:38:53

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان تعریض و بازگشایی معابر بلوار شهیدرجایی و حل مشکلات ترافیکی میدان مدرس را ضروری دانست.

مهدی حیدری با بیان اینکه اقدامات مؤثر از شاخصه‌های مهمی است که شهرداران را در اذهان ماندگار می‌کند، افزود: در دوره‌های گذشته شورای اسلامی شهر به‌ویژه دوره پنجم پروژه‌های بازگشایی و تعریض‌هایی به‌صورت متمرکز و نقطه‌ای صورت گرفته است.
وی گفت: بازگشایی معابر مختلف شهر ازجمله بلوار طالقانی، قدر شمالی، شهیدفهمیده، سعیدیه و غیره از اقدامات مؤثر و ارزشمندی بوده که در دوره‌های گذشته انجام شده است.
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه یکی از تجربیات موفق بازگشایی و تعریض معابر منطقه چهار است، یادآور شد: به‌لحاظ مساحت تعریضی که در این منطقه اتفاق افتاده، اقدام مبارکی است و این منطقه از شهر توانمندی خوبی در حوزه بازگشایی و تعریض معابر دارد.
وی با بیان اینکه طرح تقاطع غیر هم‌سطح مدرس در دست طراحی است، افزود: شهرداری منطقه چهار باید طرح مورد نظر و برنامه زمان‌بندی برای اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح میدان مدرس را تهیه کند و به شورا ارائه دهد؛ همچنین تأثیرات حل مشکلات ترافیکی که این پروژه خواهد داشت در گزارش قید شود.
حیدری با اشاره به بهینه‌سازی سامانه حمل‌ونقل تاکسی، گفت: یکی از اولویت‌های حوزه حمل‌ونقل و ترافیک بحث هوشمند و یکپارچه‌سازی سیستم حمل‌ونقل بار و مسافر است که انتظار می‌رود شهرداری اجرای این طرح را تسریع بخشد.

شناسه خبر 69151