شناسه خبر:70925
1402/4/12 09:04:43

سپهرغرب، گروه خبر: چندین طرح در حوزه راهداری به ارزش 7 هزار میلیارد ریال در شهرستان اسلام آبادغرب با حضور رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.

در سفر رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به اسلام آبادغرب و با حضور نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه و مدیرکل راهداری استان، چندین طرح در حوزه راه به ارزش 7 هزار میلیارد ریال مورد بهره‌برداری و کلنگ‌زنی قرار گرفت.
این طرح‌ها شامل بهره‌برداری از پروژه آسفالت راه‌های شریانی، اصلی، فرعی و روستایی شامل محور راه اصلی گردنه بالاتاق تا شاهبداغ، گهواره و مله فردین به سمت کوزران، محور زاوله، محور قلخانی، مسیر ریجاب به زده، محور سیاه‌خور به سیمانی، محور حسن‌آباد، محور شیان و چندین محور راه روستایی آنتنی در شهرستان‌های اسلام آبادغرب و دالاهو بود.
همچنین کلنگ عملیات اجرایی پروژه‌های آسفالت محور بیوه‌نیچ، توتشامی، تنگ‌گول، فیروزآباد، محور برف‌آباد به سمت سیاه سیاه، محورهای روستایی منطقه دیزگران، محور سه‌راهی انجیرک به کسان و زیرگذر برف‌آباد به زمین زده شد.
اعتبار این طرح‌ها در پی درخواست نماینده شهرستان اسلام آبادغرب و دالاهو و دستور رئیس جمهور و توسط سازمان راهداری طی پنج تفاهم‌نامه به مبلغ 7هزار میلیارد ریال منعقد شد که تا کنون 70 درصد این تفاهمنامه‌ها به بهره‌برداری رسیده و 30 درصد باقی‌مانده نیز تا پایان فصل کاری سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

شناسه خبر 70925