شناسه خبر:71604
1402/4/28 09:08:42

سپهرغرب، گروه خبر: رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج گفت: راهنمای تجاری استان را با هم‌اندیشی و همکاری فعالان و صاحب‌نظران اقتصادی تهیه می‌کنیم.

اردشیر عظیمی‌نیا روز سه‌شنبه در کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج که در سالن جلسات اتاق برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کسب و کار یکی از رسالت‌های اتاق‌های بازرگانی است و در راستای این مهم به‌دنبال ایجاد شبکه تجاری در استان هستیم.
وی یکی از برنامه‌های اتاق بازرگانی سنندج را تدوین راهنمای تجاری استان خواند و افزود: برای تهیه این راهنما نیاز به جمع‌آوری اطلاعات داریم.
رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه فرم اطلاعات تجاری در استان تهیه شده است، اضافه کرد: روال تهیه این راهنما بدین گونه است که فراخوانی برای تکمیل فرم اطلاعات تجاری اعلام شود.
عظیمی‌نیا ادامه داد: قبل از اعلام فراخوان نشست هم‌اندیشی با حضور فعالان اقتصادی برگزار کردیم تا نظرات و پیشنهادهای آن‌ها را جویا شویم.
وی تهیه کتابچه و سامانه را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی خواند و یادآور شد: در راستای تجارت داخلی و خارجی دنبال تهیه کتابچه تجاری استان به چندین زبان مختلف و توزیع آن در اتاق‌های بازرگانی و اتاق مشترک ایران و دیگر کشورها ازجمله عراق، عمان و غیره هستیم.
رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: این اقدام گام نخست بوده و در گام‌های بعدی، اقدامات دیگری در برنامه داریم.

شناسه خبر 71604