شناسه خبر:71930
1402/5/7 12:17:45

شهید محمدرضا ظفری در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: شرافتمندانه‌ترین مرگ‌ها، شهادت است؛ پس من به ندای رهبر پاسخ مثبت می‌دهم و شهادت در راه خدا و احیای حق مسلمین را برمی‌گزینم.

«شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

تبرک لحظاتمان با شهید محمدرضا ظفری:

بسم الله الرحمن الرحیم

رسول خدا فرمود: «همه حسنات بنی آدم را فرشتگان جمع می‌کنند، مگر حسنات مجاهدین را که آن‌ها عاجز هستند از اینکه بدانند چقدر ثواب دارد و فقط خدا ثواب آن‌ها را می‌داند».

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

به نام الله وصیت‌نامه خود را شروع می‌کنم. به‌نام او که همه‌چیزم از اوست و به‌نام او که رفتنم در دست اوست و به‌نام او که احساسش می‌کنم، اما نمی‌توانم بیانش بکنم. من به فرمان امام اسلحه به دوش گرفتم و برای نابودی جور و ستم و ظلم تجاوزکاران راهی میدان عشق و شهادت شدم.

شرافتمندانه‌ترین و باعظمت‌ترین مرگ‌ها، شهادت است؛ من به ندای رهبر کبیر انقلاب خمینی بت‌شکن پاسخ مثبت می‌دهم و شهادت در راه خداوند و احیای حق مستضعفین و مسلمین جهان را برمی‌گزینم.

آری... من فقط برای برقراری حکومت عدل اسلامی و به اهتزاز درآوردن پرچم لااله‌الاالله در جهان به رهبری رهبر عالیقدر و نایب برحق امام زمان (عج) خمینی بت‌شکن و برای نجات مسلمین و حفظ ولایت فقیه و ادامه راه انبیا راهی میدان عشق و شهادت شدم.

ای پدر عزیز رنج‌کشیده! تقاضایم از تو این است که درنظر داشته باشی این دنیا گذرگاهی بیش نیست و هیچ‌کس در این دنیا جاوید نماند، بلکه اینجا کشتزاری است که انسان‌ها بذر جاودانگی در آن دنیا می‌پاشند، تو نیز باید دل کندن از دنیا و مظاهر آن را داشته و خود را به خدا نزدیک‌تر کنی.

پدر عزیزم، امیدوارم مرا ببخشی، مادر عزیز رنج‌کشیده‌ام شما هم غمگین مباش و خوشحال باش که بالاخره از دامن تو هم فردی کوچک در راه خدا قربانی شده است.

سلام خواهر عزیزم، می‌خواهم همچون زینب پیام‌رسان خون شهیدان باشی، پس در راه خدا مبارزه کن. خواهرم! حجاب تو باعث می‌شود خون شهیدان اسلام پایمال نشود. حجاب شخصیت زن است.

برادران عزیزم! سلام بر شما امیدوارم که مرا ببخشید و مرا حلال کنید. افتخار کنید برادرتان را فدای اسلام کرده‌اید، این آرزوی بزرگ من بود که سال‌ها انتظارش را می‌کشیدم تا جان خود را فدای اسلام و امام عزیز کنم، صبور و شجاع باشید و نگذارید اسلحه من به زمین بیفتد، راه مرا ادامه دهید و از اسلام و حق مسلمین و از امام عزیز دفاع کنید.

کسانی که به این انقلاب بی‌تفاوت هستند و حاضر نیستند ازنظر مالی و جانی به این جنگ کمک کنند هم در این دنیا ضرر کرده‌اند و هم در آن دنیا مدیون این امت خداجو هستند.

بار خدایا! اگر با ریختن خون من درخت اسلام پایدار و استوار می‌ماند، پس بریز هرچه زودتر خون مرا. ربنا اغفرلنا ذنوبنا فی امرنا و ثبت اقدامنا و نصرنا علی قوم الکافرین.

سلام مرا به مؤمنین و صالحان و تابعان ولایت فقیه برسانید.

 

شناسه خبر 71930