شناسه خبر:72230
1402/5/16 13:10:13

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام از فعالیت یک هزار و 200 نیروی پاکبان و خدمات رسان توسط شهرداری‌های استان‌های معین ایام اربعین در مرز مهران خبر داد.

خالق منصوری اظهار کرد: بیش از یک هزار و 200 نفر نیروی پاکبان توسط شهرداری‌های استان‌های معین تأمین و ایام اربعین در مرز مهران مستقر و فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: همه تکلیف داریم شرایط را برای شیفتگان و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) تسهیل و با برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ شرایط لازم را برای حضور زائران را در این حماسه عظیم فراهم کنیم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری ایلام تأکید کرد: شهرداری‌های ساری، کرج، اراک، قزوین و مناطق (5) و (11) و (2) تهران به‌عنوان شهرداری‌های استان‌های معین مستقر در مرز مهران ایام اربعین در حوزه خدمات شهری فعالیت خواهند داشت.

منصوری ادامه داد: شهداری منطقه دو تهران وظیفه پاکسازی و نظافت پایانه مرزی زرباطیه را نیز بر عهده دارد.

منصوری یادآور شد: بر اساس شرح وظایف ماموریت اربعین با موضوع خدمات شهری، استقرار 151 دستگاه خودروهای سبک و سنگین خدمات شهری، 35 دستگاه تانکر آبرسانی، 30 دستگاه مه پاش، 16 دستگاه خودروی آتش نشانی، 12 دستگاه خودرو حمل متوفیات، دو دستگاه سیستم پرس و خردکن زباله در مرز مهران توسط شهرداری‌های استان‌های معین فراهم شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری‌های استان از هم‌اکنون آمادگی و تمهیدات لازم در زمینه ماشین‌آلات، نیرو، امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای ارائه خدمات مطلوب در ایام اربعین علاوه بر شهر مربوطه با شهرداری مهران را داشته و همکاری مستمر و فعالی خواهند داشت.

 

شناسه خبر 72230