شناسه خبر:72325
1402/5/19 10:58:58

سپهرغرب -گروه خبر:استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران استان گفت: مدیران استانی باید با فضای رسانه‌ای تعامل نزدیک‌تر و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شورای اداری خطاب به مدیران استان، اظهار کرد: تعامل مدیران استان با رسانه‌ها بیشتر شود.

وی ادامه داد: مدیران استانی باید با فضای رسانه‌ای تعامل نزدیک‌تر و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند و فضای رسانه را جدی بگیرند تا این تعامل اثرگذار باشد چون فضای رسانه می‌تواند اثرات مثبت یا مخربی روی فعالیت‌ها، امیدواری و ناامیدی مردم داشته باشد.

استاندار کرمانشاه از روابط عمومی‌ها خواست تعامل با فضای رسانه را به طور جدی در راس برنامه خود داشته باشند و افزود: روابط عمومی و مدیران مبنای قانونی تعامل با رسانه‌ها را به طور جدی مدنظر داشته باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری جهاد تبیین را برای همه ما قطعی و واجب معرفی می‌کنند جبهه‌ای بزرگی از آن مربوط به ارتباطی می‌شود که باید با فضای رسانه داشته باشیم.

صحرایی تصریح کرد: در فضای عمومی از جمله استان کرمانشاه باید به دنبال حقیقت، آسیب‌شناسی، شناخت بهتر مسائل و تحلیل آن‌ها باشیم.

پرداخت مطالبات که رسانه‌ها از دستگاه‌های مختلف دارند از دیگر تأکیدات استاندار کرمانشاه در این جلسه بود و افزود: در این شرایط اقتصادی باید مطالبات را به موقع پرداخت کرد تا رسانه‌ها فرصت رشد و تداوم فعالیت داشته باشند این قابل قبول نیست که یک سازمان توانمند در استان مطالبات خود را به رسانه‌ها پرداخت نکند.

 

شناسه خبر 72325