شناسه خبر:72676
1402/5/28 11:42:35

سپهرغرب، گروه گردشگری: نماینده جامعه هتلداران استان همدان گفت: جای مجموعه‌های بزرگ گردشگری همدان در نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه عراق خالی است.

امین ابوالقاسمی روزپنجشنبه با بیان اینکه جای خالی و عدم حمایت دانشگاه علوم پزشکی همدان و مجموعه گردشگری سلامت در رویداد بین‌المللی نمایشگاه سلیمانیه عراق احساس می‌شود، اظهار کرد: جامعه هتلداران به عنوان متقاضی اصلی در نمایشگاه حضور خواهد داشت.

وی افزود: علاوه بر این، تعدادی از واحدهای گردشگری در این نمایشگاه حضور دارند اما انتظار می‌رفت مجموعه‌های بزرگ گردشگری مانند شرکت سیاستی علیصدر و تله‌کابین گنج‌نامه مثل همیشه در تبلیغات و بازاریابی مشارکت داشته باشند.

نماینده جامعه هتلداران استان همدان با اشاره به این نمایشگاه گفت: پس از انتشار فراخوان و مکاتبه با وزارتخانه مقرر شد همدان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته سلیمانیه عراق که از 26 تا 29 مردادماه در محل نمایشگاه بین‌المللی سلیمانیه برگزار می‌شود حضور داشته باشد.

ابوالقاسمی خاطرنشان کرد: پس از اینکه فراخوان در اختیار فعالان گردشگری قرار گرفت و با هماهنگی تشکل‌های گردشگری و جلسات متعدد مقرر شد استان همدان یک غرفه در این نمایشگاه داشته باشد.

وی با اشاره به بازار عراق بیان کرد: با توجه به اینکه بازار سلیمانیه عراق به عنوان یکی از بازارهای هدف گردشگری استان همدان مطرح است جای خالی مجموعه‌های بزرگ گردشگری همدان به شدت احساس می‌شود.

نماینده جامعه هتلداران استان همدان عنوان کرد: باوجود اینکه مقرر شد دیگر تأسیسات گردشگری، تشکل‌ها و مجموعه‌های بزرگ گردشگری نیز در نمایشگاه مشارکت کنند اما هیچ حمایتی از این رویداد نداشتند.

شناسه خبر 72676