شناسه خبر:72841
1402/6/1 10:56:36

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه گردشگری را از اولویت‌های اصلی استان است.

کیومرث حبیبی در جلسه بررسی طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه سنندج اظهار کرد: کردستان ظرفیت بسیار خوبی در حوزه گردشگری دارد که لازم است با برنامه‌ریزی و تدوین یک برنامه جامع از این ظرفیت بیشتر و بهتر استفاده شود.

وی افزود: طرح اقامتی، رفاهی و گردشگری مسیر قشلاق- گریزه ازجمله طرح‌های مهم حوزه گردشگری استان است که باید با تعامل و مدیریت واحد برای اجرای آن اقدام شود.

وی حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران در همه بخش‌های مختلف به‌ویژه حوزه گردشگری را از اولویت‌های اصلی استان عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های استان در بخش گردشگری، از سرمایه‌گذاران این حوزه به‌صورت ویژه حمایت می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان بر لزوم مشارکت و همکاری بین‌ سازمانی در راستای توسعه صنعت گردشگری استان تأکید کرد.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی کردستان هم در این جلسه گفت: اجرای این طرح به‌عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های گردشگری استان، ظرفیت بسیار مناسبی برای جذب گردشگر ایجاد می‌کند که باید به‌ درستی از آن استفاده شود.

منصور مهرزاد با اشاره به ایجاد ١٤هکتار پیاده‌راه سلامت در قالب کمپ گردشگری در این طرح اظهار کرد: ایجاد فضای تفریح عمومی برای افزایش نشاط شهروندان یک ضرورت بوده و چنانچه به این ظرفیت‌ توجه شود شاهد جذب بیش‌از‌پیش گردشگران داخلی و خارجی در استان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این اداره‌کل با جدیت تمام، پیگیر رفع مشکلات و چالش‌های مربوط به این پروژه است، افزود: از ادارت مربوطه نیز انتظار داریم ضمن تعامل و همکاری همه‌جانبه، در راستای اجرای این طرح اهتمام ویژه داشته باشند.

وی عنوان کرد: امید است ضمن ایجاد زیرساخت‌ها، زمینه اشتغال پایدار و توسعه صنعت گردشگری در استان بیش‌ از‌ پیش فراهم شود.

 

شناسه خبر 72841