شناسه خبر:73494
1402/6/20 11:39:57

طی مراسمی با حضور استاندار مرکزی مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای در اراک افتتاح شد.

در مراسمی با حضور استاندار مرکزی مرکز ماموگرافی و پزشکی هسته‌ای در یکی از بیمارستان‌های خصوصی اراک افتتاح شد.

استاندار مرکزی در این مراسم گفت: در بحث درمان ناباروری در تلاش هستیم هماهنگی و هم افزایی لازم را بین بخش‌های مختلف درمان ناباروری در سطح استان اعم از بخش دولتی، خصوصی، جهاد دانشگاهی و همچنین خیرین ایجاد کنیم.

فرزاد مخلص‌الائمه افزود: در اجرای سیاست‌های کلی مرتبط با بحث جمعیت، موضوع درمان ناباروری جایگاه بسیار مهمی دارد و خانواده‌های فراوانی با این معضل مواجه هستند که تمایل دارند از با طی مراحل درمانی مشکل را برطرف کنند.

وی ضمن بازدید از مرکز درمان ناباروری گفت: این مرکز در حوزه درمانی موفقیت‌های خیلی خوبی داشته که امیدواریم با کمک بخش دولتی و مرکز خیریه درمان ناباروری استان در زیرمجموعه جهاد دانشگاهی بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برای درمان زوجینی که تمایل به فرزندآوری دارند برداریم.

استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه درمان ناباروری در سیاست‌های کلی جمعیت دارای جایگاه بسیار مهمی است، بر لزوم هم‌افزایی برای درمان زوجین نابارور در استان مرکزی تاکید کرد.

گفتنی است کلینیک مدرن و فوق تخصصی تشخیص و درمان ناباروری اراک به عنوان یکی از قطبهای مهم در درمان ناباروری در سطح ایران و کشورهای همسایه مطرح است.

این مرکز که یکی از مراکز پیشرفته در زمینه درمان ناباروری است، با بهره گیری از امکانات روز دنیا و کادر مجرب درمانی رکورد قابل قبولی در درمان زوج‌های نابارور بجای گذاشته شده است.

در این مجموعه کلیه خدمات مرتبط با ناباروری شامل IVF، IUI، میکرواینجکشن، تسه، میکروتسه، هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، واریکوسل و آزمایشهای آنالیز اسپرم وDFI، جوانسازی تخمدان صورت می‌پذیرد.

 

 

شناسه خبر 73494