شناسه خبر:76350
1402/9/5 11:51:35

سپهرغرب، گروه خبر: معاون خدمات شهری شهرداری همدان ابراز کرد: رعایت نکات محیط‌زیستی در جمع‌آوری برف‌های دپوشده مد نظر قرار گرفته شده است.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری همدان، حامد جلیلوند با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه خدمات شهری شهرداری همدان در زمان بارش‌های زمستانی، عنوان کرد: در جلسه‌ای که با حضور معاونان خدمات شهری مناطق چهارگانه برگزار شد، هماهنگی‌ها و اقدامات لازم و نهایی برای مدیریت علمیات برف‌روبی، صورت گرفته است.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌آلات سازمانی و خصوصی جهت به‌کارگیری در عملیات زمستانی، ابراز کرد: مقرر شد قراردادهای ماشین‌آلات مورد نیاز در هریک از مناطق چهارگانه با بخش‌های خصوصی در اسرع وقت منعقد شود و بخش‌های خصوصی تعیین‌شده جهت نصب GPS روی ماشین‌آلات، به سازمان پسماند مراجعه کنند.

این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به نصب GPS روی ماشین‌آلات بخش خصوصی،اظهار کرد: از روز 4 تا 6 آذرماه سال جاری مالکان و عوامل بخش خصوصی جهت نصب GPS روی بابکت‌ها، گریدرها و‌ لودرها باید اقدامات لازم را انجام دهند.

جلیلوند به ماشین‌آلات برف‌روبی گریزی زد و افزود: 48 دستگاه بابکت، 10 دستگاه گریدر، 100 دستگاه کامیون، 34 دستگاه خاور، 22 دستگاه لودر و 15 دستگاه نیسان در چهار منطقه اقدام به برف‌روبی خواهند کرد.

وی ابراز کرد: همچنین مقرر شد مناطق چهارگانه بانک اطلاعاتی جامعی از موقعیت مکانی اعم از نقشه محدوده منطقه، معابر و‌ نواحی و مشخصات نیروی انسانی شامل چارت ICS، معاونت خدمات شهری، مسئول نواحی، سرکارگران و کارگران را به معاونت خدمات شهری ارسال کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به رعایت نکات محیط‌زیستی دپو برف اشاره و تصریح کرد: تصمیم بر این شد فقط در مکان‌های مشخص و با توجه به رعایت نکات محیط‌زیستی، دپو صورت پذیرد و از دپوی برف در مکان‌های دیگر که سبب نارضایتی‌ شهروندان است، جداً خودداری شود و جهت انتخاب مکان جدید هماهنگی‌های لازم در اسرع وقت با ستاد عملیات زمستانی صورت پذیرد.

این مقام مسئول در حوزه خدمات شهری شهرداری همدان موضوع اطلاع‌رسانی و مدیریت فضای مجازی را از مهم‌ترین برنامه‌های عملیات زمستانی دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه معاونت خدمات شهری و سایر عوامل اجرایی دخیل در موسم بارندگی با توان حداکثری درحال ارائه خدمات بهینه به شهروندان هستند، باید این زحمات به نحو مطلوب منعکس شود.

جلیلوند در انتهای صحبت‌های خود جهت‌گیری و مدیریت فضای مجازی را در انعکاس زحمات عوامل برف‌روبی، مهم ارزیابی کرد.

شناسه خبر 76350