شناسه خبر:77006
1402/9/21 11:11:53

سپهرغرب، گروه خبر: فرمانده انتظامی ملایر از کشف 1000 کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق توسط مأموران انتظامی بخش زند از یک دستگاه خودروی نیسان وانت خبر داد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد ساکی گفت: در راستای مبارزه با قاچاق و برخورد با سودجویان مأموران انتظامی بخش زند حین گشت‌زنی به یک دستگاه خودروی نیسان که اقدام به بارگیری مقادیری سنگ از اراضی منابع طبیعی کرده بود، مشکوک شدند و بلافاصله به‌منظور بررسی دقیق و قانونی، خودرو را متوقف کردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مأموران در بازرسی از این خودروها مقدار یک‌هزار کیلوگرم سنگ سیلیس قاچاق را کشف و در این ارتباط یک نفر را دستگیر کردند، افزود: با تشکیل پرونده این متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از پلمب دو واحد صنفی به‌علت عرضه غیر مجاز قلیان توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای بازدید از واحدهای صنفی و برخورد با تخلفاتی مانند استعمال قلیان که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، مأموران پلیس امنیت از تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بازدید کردند.

وی اضافه کرد: مأموران در بازرسی از این دو واحد صنفی، تعداد 80 عدد قلیان را کشف و این واحدهای صنفی را به‌علت عرضه غیر مجاز قلیان، پلمب کردند.

شناسه خبر 77006