شناسه خبر:77067
1402/9/22 10:23:40

فرمانده انتظامی کردستان گفت: دو هزار و 500 نفر و 750 دستگاه ماشین‌آلات‌ سنگین و نیمه‌سنگین و دو بالگرد در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مردم در طرح زمستانه سال جاری در سطح استان فعالیت خواهند کرد.

سردار علی آزادی در مراسم آغاز رزمایش طرح زمستانه در سنندج اظهار کرد: طرح زمستانه از امروز در استان آغاز می‌سود و تا 20 اسفند ادامه دارد و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مرتبط به بهترین شیوه شاهد اجرای این طرح در استان باشیم.

وی افزود: برای اجرای طرح زمستانه در استان دو هزار و 500 نفر و 750 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین به‌کارگیری می‌شوند.

فرمانده انتظامی کردستان تصریح کرد: همچنین از دو بالگرد (اورژانس هوایی و هلال احمر) برای امدادرسانی سریع در این طرح استفاده می‌شود و همه ما متعهدیم محیطی امن برای مسافران و رانندگان فراهم کنیم.

سردار آزادی با بیان اینکه به برکت همدلی و انسجام بین مسئولان و مردم، شاهد کاهش 9 درصدی جان‌باختگان در تصادفات برون و درون‌شهری در سالجاری هستیم، گفت: مدیریت ترافیکی و کاهش تعداد تلفات، روان‌سازی ترافیک، احداث 130 پایگاه راهدارخانه و ایستگاه‌های پلیس ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای کردستان هم در مراسم آغاز به کار این طرح اظهار کرد: امیدواریم در زمستان پیش‌رو عملیات موفقی در برف‌روبی و کمک به رانندگان و مسافران داشته باشیم.

فرزاد حسنی خاطرنشان کرد: خدمات در گردنه‌های برفگیر استان در اولویت خواهد بود و در مجموع 497 پرسنل راهداری، 36 اکیپ مستمر با 319 خودرو سبک و سنگین درگیر طرح برف‌روبی در طرح زمستانه هستند.

وی تصریح کرد: 36 راهدارخانه و 10 راهدارخانه مرکزی در استان وجود دارد.

 

 

شناسه خبر 77067