شناسه خبر:77204
1402/9/27 11:12:17

رسانه‌های عبری زبان با ابراز نگرانی نسبت به گام بعدی سید حسن نصرالله اذعان کردند که رژیم صهیونیستی بدون کمک آمریکا و کشورهای دیگر نمی‌تواند قدم از قدم بردارد.

رسانه‌های عبری زبان با ابراز نگرانی نسبت به تحولات جبهه شمالی و اقدامات حزب‌الله لبنان تاکید کردند: سید حسن نصرالله (دبیرکل حزب‌الله لبنان) منتظر است و تحولات را رصد می‌کند.

 

این رسانه‌ها اضافه کردند: نصرالله منتظر است ما را غرق شده و شکست خورده ببیند و در لحظه مناسب وارد عمل شود.

 

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند: بدون کمک آمریکایی‌ها که البته بلاعوض نیست و باید هزینه آن پرداخت شود هرگز نخواهیم توانست اسرای خود را بازگردانیم و به جنگ ادامه دهیم.

 

این رسانه‌ها تاکید کردند: اگر یک ائتلاف با آمریکایی‌ها و کشورهای دیگر ایجاد نشود ما به مرحله‌ای از عجز و ناتوانی خواهیم رسید که هرگز پیش از این شاهد نبوده ایم؛ البته تشکیل این ائتلاف کار دشواری است.

 

پیش از این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اذعان کرده بودند که حزب‌الله لبنان همواره این رژیم را با انواع جدیدی از مهمات استفاده شده در حملات موشکی غافلگیر می‌کند و هیچ شب و روزی در شمال سرزمین‌های اشغالی نمی‌گذرد که انفجاری در آنجا رخ ندهد، تا جایی که زندگی در این مناطق بسیار مشکل شده است.

 

رسانه‌های صهیونیستی همچنین گزارش دادند که حزب‌الله تنها به سمت مناطق کریات شمونه و اطراف آن ده‌ها موشک شلیک کرده است.

 

خبرنگار مسائل خارجی سرزمین‌های اشغالی در شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی از افزایش نارضایتی میان شهرک نشینان ساکن مناطق شمالی خبر داده و گفت که آنها بیش از دو ماه است که منازل خود را ترک کرده‌اند. این خبرنگار صهیونیست تاکید کرد که شهرک نشینان اعلام کرده‌اند که اگر عملیات نظامی گسترده‌ای برای دور کردن حزب‌الله در مرزهای سرزمین‌های اشغالی صورت نگیرد، به منازل خود باز نخواهند کرد.


منبع: خبرگزاری مهر

شناسه خبر 77204