شناسه خبر:77266
1402/9/28 11:52:32

سپهرغرب-گروه فرهنگی : «لالا و جادوی کلماتش» نوشته گِریسی جانگ با موضوع کودکان بیش‌فعال و رفتار والدین منتشر شد.

«لالا و جادوی کلماتش» با نویسندگی و تصویرگری گِریسی جانگ با ترجمه معصومه نفیسی در 48 صفحه مصور با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 120 هزار تومان در انتشارات میچکا برای کودکان 6 سال به بالا راهی بازار کتاب شده است.

در معرفی این کتاب آمده است: لالا دختر پرانرژی و خلاقی است. او دوست دارد پر از جنب‌وجوش باشد. اما گاهی بزرگ‌ترها حوصله او را ندارند بنابراین به هر ترتیبی می‌خواهند جلویش را بگیرند. کتاب لالا و جادوی کلماتش پر از زیبایی است … زیرا لالا متوقف نمی‌شود. او به کارش ادامه می‌دهد. هرچند به حرف بزرگ‌ترهایش هم گوش می‌دهد.

داستان لالا، ماجرای خیلی از بچه‌هاست. خصوصاً آن‌هایی که ممکن است گیر پدر و مادر بی‌حوصله یا کم‌حوصله افتاده باشند. یا اینکه آنچه آنان دوست دارند، لزوماً دلخواه بزرگترهایشان نیست. یا اینکه والدین ممکن است فکر کنند که با انجام آن کار، جان بچه در خطر می‌افتد.

در نوشته پشت جلد کتاب می‌خوانیم: «داستانی پر از سبزی گیاهان، کلمات جادویی و مهم‌تر از همه، عشق.» (مولی آیدل، نویسنده و تصویرگر آمریکایی)

«داستان گریسی، با کلمه‌های امیدبخش و دلگرم‌کننده و همراه تصاویر زنده‌اش، شما را به اوج لذت می‌رساند.» (کریستین رابینسون، نویسنده و تصویرگر آمریکایی)

«یک فانتزی موثر و گیرا که ریشه در واقعیت دارد. اثر هنرمندانه گریسی یادآورِ خاطره مهم‌ترین نویسندگان کتاب‌های کودک است. نویسندگانی مانند لودویک بِملمَنز، راجر دیویوسِن و دیوید اِسمال. کتابی با موضوعی تازه و دوست‌داشتنی، چیزی که نظیرش قبلا دیده نشده.» (لیویِن فام، نویسنده و تصویرگر ویتنامی)

«کتاب لالا و جادوی کلماتش واقعا درباره جادوست؛ جادویی ویژه به نام مهربانی. مهربانی، مثل نور خورشید و بارش باران، ما را سرشار از لذت می‌کند. خلاقیت دوست‌داشتنی و داستان خیال‌انگیز این کتاب روح و روان خوانندگان را سیراب می‌کند. (اریک و تری فان، نویسندگان و تصویرگران آمریکایی)

 

 

شناسه خبر 77266