شناسه خبر:78678
1402/11/2 11:41:08

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار از آغاز عملیات اجرایی 120 واحد مسکن بنیادساخت در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد.

امیر خسروی‌بهمند اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن شهر بهار عملیات اجرایی 120 واحد بنیادساخت آغاز شده که چهارشنبه هفته گذشته بتن فونداسیون آن اجرا شد و گروه ساخت این پروژه با قدرت بحث اجرای این طرح را پیگیر هستند.

وی با بیان اینکه طرح فوق با روند خوبی درحال اجرا است، افزود: اگر عملیات اجرایی این طرح با همین روند ادامه پیدا کند، به‌طور قطع در مدت‌زمان کوتاهی این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

خسروی‌بهمند در ادامه با بیان اینکه بیش از 60 درصد مساکن روستایی شهرستان بهار مقاوم‌سازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: بهار یکی از شهرستان‌های استان همدان بوده که در بحث مسکن روستایی همواره استقبال خوبی از مقاوم‌سازی مسکن دارد و بیشترین سهمیه را نسبت به کل استان در بحث تسهیلات مسکن روستایی داشته است.

وی سهمیه تسهیلات مسکن روستایی این شهرستان را در سال گذشته 950 فقره برشمرد و یادآور شد: از این میزان سهمیه 948 مورد آن با تشکیل پرونده به بانک‌های عامل معرفی شدند که در این رابطه 780 مورد منجر به عقد قرارداد شد.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان بهار ادامه داد: در سال‌ جاری نیز به‌تازگی یک‌هزار و 350 فقره سهمیه جدید برای این شهرستان ابلاغ شده است که طی همین مدت کوتاه 110 فقره آن با تشکیل پرونده به بانک‌های عامل مورد نظر معرفی شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه بهسازی مسکن روستایی بهار نسبت به استان و سایر شهرستان‌ها بالاتر بوده و همواره سهمیه ابلاغی شهرستان برای بحث مقام‌سازی مسکن روستایی جذب شده است، گفت: همکاری بانک‌ها و نیز استقبال خوب مردم از بازسازی بافت فرسوده نقش مؤثری در میزان مقاوم‌سازی مسکن روستایی شهرستان بهار داشته است.

 

شناسه خبر 78678