شناسه خبر:78830
1402/11/7 11:38:18

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار سقز گفت: از 370 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی این شهرستان، 300 میلیارد تومان آن برای عمران و آبادانی روستاها به ویژه آسفالت راه روستایی در نظر گرفته شد.

جعفر توان در نشست با دهیاران بخش مرکزی اظهار داشت: تقویت چهار راهبرد مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت که از سوی مقام معظم رهبری برای کارگزاران تعیین شده از اولویت‌های ستاد انتخابات است و دهیاران با بی‌طرفی مردم روستا را برای مشارکت در انتخابات دعوت کنند.

وی با بیان اینکه دهیاران کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار داشت: دهیاران در افزایش مشارکت در انتخابات نقش‌آفرینی کنند.

فرماندار سقز با یادآوری اینکه اقدامات مناسبی در شهرستان به ویژه روستاها انجام شده، ادامه داد: از 370 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی سال جاری، 300 میلیارد تومان آن برای عمران و آبادانی روستاها به‌ویژه آسفالت راه روستایی در نظر گرفته شد.

توان خواستار تلاش و جدیت دهیاران برای عمران روستا و بهره‌گیری از نظر شورای اسلامی، ماموستا و ریش‌سفیدان شد و تأکید کرد: دهیاران به عنوان مدیران روستا، مطالبات تعریف شده را به جد پیگیری کنند.

وی همچنین با عنوان اینکه در آستانه 45مین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم بر مشارکت جدی دهیاران در برگزاری جشن‌های انقلاب و حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد.

فرماندار سقز با اشاره به اهمیت معادن برای توسعه روستا و اقدامات انجام شده چون هزینه 31 میلیارد تومانی شرکت توسعه معادن طلای کردستان با محور آسفالت و هزینه 60 میلیارد تومانی در مسیر صاحب- یاپشخان توسط معادن دیگر، یادآورشد: از این ظرفیت در قالب مسئولیت اجتماعی نبایستی غفلت کرد.

شناسه خبر 78830